Najczęściej Zadawane Pytania

W jaki sposób i kiedy otrzymam dane do logowania?

Dane do logowania wysyłane są na podany adres email. Przy rezerwacji telefonicznej, dane zostaną przesłane w ciągu kolejnych siedmiu dni. Przy rezerwacji internetowej, dane wysyłane są w ciągu kolejnych trzech dni.

Zgubiłem dane do logowania. Jak mogę je odzyskać?

Jeśli straciłeś dane do logowania, możesz poprosić o ich ponowne przesłanie na stronie internetowej www.mojevacansoleil.pl. Znajdziesz tam link “Zapomniateś hasła?”, pod którym znajdą się wszelkie informacje.

Kiedy i w jaki sposób mogę wydrukować dokumenty podróży?

Po zalogowaniu na www.mojevacansoleil.pl w lewym pasku znajdziesz zakładkę “Twoja rezerwacja/dane”. Po najechaniu na nią kursorem pojawi się dalsze menu, w którym należy kliknąć “voucher”.

Kiedy mogę sprawdzić rezerwację na stronie internetowej?

Jeżeli posiadasz już dane do logowania, informacje dotyczące Twojej rezerwacji bedą dostępne na stronie w ciągu 3 dni. Jeśli jesteś nowym klientem Vacansoleil, szczegóły rezerwacji znajdą się online  w chwili przesłania danych do logowania. Przy rezerwacji telefonicznej, dane zostaną przesłane w ciągu kolejnych siedmiu dni. Przy rezerwacji internetowej, dane wysyłane są w ciągu kolejnych trzech dni.

Czy na stronie Moje Vacansoleil mogę sprawdzić moje płatności?

Na stronie internetowej nie ma możliwości sprawdzenia czy pieniądze dotarły do Vacansoleil. Można natomiast sprawdzić kwoty oraz terminy płatności pierwszej i drugiej raty.