Najczęściej Zadawane Pytania

Najczęściej Zadawane Pytania - Moje Vacansoleil

W jaki sposób i kiedy otrzymam dane do logowania?

Dane do logowania wysyłane są na podany adres email po założeniu rezerwacji.

Zgubiłem dane do logowania. Jak mogę je odzyskać?

Jeśli straciłeś dane do logowania, możesz poprosić o ich ponowne przesłanie na stronie internetowej www.mojevacansoleil.pl. Znajdziesz tam link “Zapomniateś hasła?”, pod którym znajdą się wszelkie informacje.

Kiedy i w jaki sposób mogę wydrukować dokumenty podróży?

Po zalogowaniu na www.mojevacansoleil.pl w lewym pasku znajdziesz zakładkę “Twoja rezerwacja/dane”. Po najechaniu na nią kursorem pojawi się dalsze menu, w którym należy kliknąć “voucher”.

Czy na stronie Moje Vacansoleil mogę sprawdzić moje płatności?

Na stronie internetowej nie ma możliwości sprawdzenia czy pieniądze dotarły do Vacansoleil. Można natomiast sprawdzić kwoty oraz terminy płatności pierwszej i drugiej raty.