Najczęściej Zadawane Pytania

Najczęściej Zadawane Pytania - Rezerwacja

Jaka jest różnica pomiędzy rezerwacją telefoniczną a internetową?

Właściwie żadna, ponieważ cena pozostaje bez zmian. W razie wątpliwości lub pytań zawsze jednak można skontaktować się z biurem Vacansoleil. Rezerwacje wstępne (24-godzinne) mogą być dokonywane jedynie telefonicznie.

W jaki sposób mogę otrzymywać kody promocyjne?

Zazwyczaj są one wysyłane bezpośrednio do konkretnej osoby. Jeżeli chcieliby Państwo otrzymywać kody promocyjne należy zamówić biuletyn internetowy. W biuletynie będą otrzymywali Państwo informacje o najnowszych promocjach. Klikając tutaj można zamówić biuletyn.

Jak mogę wykupić pobyt na kempingu Vacansoleil przez internet?

Ze strony głównej www.vacansoleil.pl można przejść bezpośrednio do platformy zakupowej Vacansoleil poprzez opcję Wyszukaj i zarezerwuj.
Wyszukaj i zarezerwuj pozwala na wybór kraju, regionu oraz preferowanego terminu pobytu. System pokazuje jedynie dostępne zakwaterowania. Zakupu można dokonać klikając baner 'Zarezerwuj teraz' umieszczony za ceną. W tym momencie rozpoczyna się proces zakupu składający się z 6 kolejnych kroków.

Krok 1: Pobyt
W tym kroku można:
dowiedzieć się więcej o wybranym kempingu (klikając zdjęcie kempingu)
dowiedzieć się więcej na temat wybranego zakwaterowania (klikając w literkę “i” za nazwą zakwaterowania)
zmienić ilość osób
wybrać dodatkowe usługi takie jak zestaw niemowlęcy, preferencje, wynajem pościeli czy sprzątanie końcowe
sprawdzić szczegóły dotyczące zakwaterowania, ewentualnych dodatkowych opłat
dodać inny kemping lub inne zakwaterowanie w innym terminie 

Krok 2: W drodze
Tutaj można wybrać ewentualny nocleg na trasie (na kempingu lub w hotelu).

Krok 3: Ubezpieczenia
Vacansoleil umożliwia tutaj wykupienie ubezpieczenia kosztów rezygnacji oraz kompleksowego pakietu ubezpieczeniowego.

Krok 4: Twoje dane
W tym kroku należy podać swoje dane. Można też dodać kod promocyjny. Prosimy również o zaznaczenie skąd dowiedzieli się Państwo o Vacansoleil.

Krok 5: Potwierdzenie
Tutaj można sprawdzić stan koszyka. Można też zmienić wybrane pozycje cofając się do poprzednich kroków. Na koniec należy zaznaczyć pole będące potwierdzeniem zapoznania się oraz akceptacji warunków rezerwacji.

Krok 6: Podziękowanie
Jest to ostatnia strona, na której podany zostanie numer rezerwacji. Potwierdzenie rezerwacji wraz z notą za wynajem i danymi do logowania do Moje Vacansoleil zostanie przesłane na podany adres email.

W trakcie całego procesu rezerwacji, podgląd rezerwacji dostępny jest po prawej stronie ekranu. Wskazany jest tu wybrany kemping, rodzaj zakwaterowania, ceny, termin oraz liczba osób. Poniżej podane są także pozostałe opłaty, które są obowiązkowe na miejscu.

Jak mogę sprawdzić czy moja internetowa rezerwacja powiodła się?

Po potwierdzeniu rezerwacji przyciskiem “rezerwuj”, pojawi się informacja z potwierdzeniem rezerwacji, w której zawarty będzie m.in. numer rezerwacji. W krótkim czasie powininen też pojawić się mail potwierdzający dokonanie rezerwacji. Potwierdzenie rezerwacji oraz nota za wynajem zostaną wysłane w ciągu kolejnych dwóch dni roboczych.

Czy przez internet także mogę dokonać rezerwacji wstępnej?

Nie, rezerwacje wstępne (opcje) mogą być zrealizowane jedynie telefonicznie.

Czy mogę poprosić o wstępne zatrzymanie dla mnie miejsca na kempingu?

Tak, będzie to tzw. rezerwacja wstępna, której dokonać można na maksymalnie 24 kolejne godziny. Jeśli do terminu wyjazdu pozostało mniej niż 3 tygodnie, nie ma możliwości dokonania rezerwacji wstępnej.

W jaki sposób kalkulowana jest cena?

W prosty sposób możecie sami wyliczyć koszt Waszych wakacji. Na przykład: chcecie wyjechać na wybrany kemping X na 14 nocy, do domku Bali w terminie od 26 maja do 9 czerwca. Oferta specjalna obowjązuje do 30 czerwca 2014. Cennik na wybranym kempingu:

Cena w zł      28.04'-         05.05'-      02.06'- 
za noc          05.05'          02.06'       30.06' 
Bali                  139                   150              165


7 nocy po 150 zł za noc                     1050, 00 zł
7 nocy po 165 zł za noc                     1155, 00 zł
Upust (14=10) 4 x 150 zł                      600, 00 zł     
Opłata rezerwacyjna                             149,00 zł
---------------------------------------     -------------------------------------
Suma:                                               1754, 00 zł

Jakie jest minimum pobytu w zakwaterowaniu Vacansoleil?

Na większości kempingów istnieje minimum noclegów, jakie należy zarezerwować. Zazwyczaj są to 2 noclegi, rzadziej 4. W swojej ofercie mamy też 7 kempingów, które pozwalają na minimalny pobyt w postaci 1 noclegu. Należą do nich: Iris Parc Le Chene Gris, La Croix d'Arles, Feddet, Gulperberg Panorama, Les Portes du Beaujolais i Les 3 Lacs du Soleil. Kemping Terrassencamping Ossiacher See, idealny na nocleg na trasie w drodze do Włoch, można zarezerwować na 1 noc jedynie poza sezonem. 

Kiedy otrzymam potwierdzenie rezerwacji i notę za wynajem?

Od 24 do 48 godz. od dokonania rezerwacji na adres mailowy podany przy rezerwacji lub pocztą tradycyjną w przeciągu najbliższych dni roboczych. Po dokonaniu rezerwacji wysłane zostanie potwierdzenie rezerwacji oraz nota za wynajem, z terminem pierwszej wpłaty. Około 8 tygodni przed rozpoczęciem pobytu wysłany zostanie list przypominający z terminem płatności pozostałej kwoty. Nie musicie pamiętać o terminach wpłat. Przypomnimy Wam o nich.

Kiedy otrzymam dokumenty podróży?

Dokumenty podróży można wydrukować samodzielnie ze strony Moje Vacansoleil nie wcześniej niż 6 tygodni przed wyjazdem, pod warunkiem uregulowania pełnej płatności. Jeśli dokumenty nie zostaną pobrane ze strony Moje Vacansoleil, prześlemy je drogą mailową lub na adres do korespondencji nie później niż 2 tygodnie przed planowanym wyjazdem.

Czy przy rezerwacji zakwaterowania mogę także zarezerwować zestaw niemowlęcy?

Przy rezerwacji kempingu można zamówić łóżeczko, wanienkę i wysokie krzesełko dla dzieci, czyli zestaw niemowlęcy, jeśli wybrany kemping oznaczony jest symbolem smoczka. Koszt zestawu to 23 zł za noc. W łóżeczku nie ma jednak kocyka – należy zabrać go ze sobą.

Czy mogę zabrać zwierzę? A jeśli tak, czy mogę zabrać więcej niż jedno?

W uwagach dotyczących wybranego kempingu można sprawdzić czy akceptowane są tam zwierzęta oraz czy mogą one przebywać w miejscu zakwaterowania. Jeśli obecność zwierzęcia wiąże się z dodatkowymi opłatami, informacja ta także będzie ujęta w uwagach a także w tabeli cenowej. Podczas rezerwacji trzeba wspomnieć o planach zabrania zwierzęcia. Zwierząt nigdy nie można trzymać w namiotach Vacansoleil.
Jeśli rezerwujecie domek, płatność za zwierzaka będzie musiała być prawdopodobnie dokonana na kempingu. Może się zdarzyć, że przy wczesnej rezerwacji w Vacansoleil, opłata za zwierzę zostanie skalkulowana z góry.
Przy rezerwacji parceli, opłatę za zwierzę należy uregulować z wyprzedzeniem.  
Jeśli w planach macie zabranie więcej niż jednego zwierzęcia, radzimy skontaktować się z biurem Vacansoleil.
Więcej informacji na temat podróżowania z psami znajdziecie tutaj.

Czy istnieją kempingi przystosowane dla osób niepełnosprawnych?

Kempingi, które dostosowały swoje udogodnienia do osób poruszających się na wózkach, oznaczone są specjalnym symbolem. Przed oznaczeniem kempingu tym symbolem braliśmy pod uwagę nie tylko rozkład pomieszczen w sanitariatach (toalety i kabiny prysznicowe) ale także ilość wolnej przestrzeni, w jaki sposób otwierają się drzwi oraz czy są obecne schody. Oczywiście pod lupę braliśmy również wejścia na teren basenu czy do restauracji. Wszystkie namioty Vacansoleil są przystosowane dla osób na wózku, ale prosimy mieć na uwadze fakt, że podłoga w namiocie Ottawa umieszczona jest około 15 cm nad gruntem.
Na naszym kempingi Iris Parc Château de GalaureIris Parc Le Grand DagueIris Parc Birkelt oferujemy specjalne domki przystosowane dla osób na wózkach. Są to domki Bali 2. Więcej informacji uzyskać można pod numerem telefonu 81 444 44 81.

Czy nastolatki bez opieki zostaną przyjęte na kemping?

Nie jest to możliwe.

Czy mogę zarezerwować pobyt dla grupy?

W przypadku rezerwacji grupowych prosimy o kontakt telefoniczny z naszym biurem.

Ile osób mogę zgłosić do jednego zakwaterowania?

Domki i namioty dostosowane są na przyjęcie maksymalnie 6 osób. Wyjątki podane są w uwagach na stronie danego kempingu.

Czy w zakwaterowaniu może przebywać więcej osób niż podane maksimum?

W większości przypadków nie jest to możliwe. Zdarzają się jednak wyjątki. Jest to możliwe tylko na wybranych kempingach i w jednym przypadku, gdy dotyczy to jednej rodziny: rodziców i dzieci. Zakwaterowania Vacansoleil dostosowane są jedynie do podanej maksymalnej ilości osób, dlatego też dodanie kolejnej osoby wymaga kontaktu telefonicznego z naszym biurem.

Ile czasu zajmie mi dojazd na wybrany kemping?

Przy każdym kempingu wskazujemy odległość na kemping z Warszawy. Oczywiście długość przejazdu zależy od bardzo wielu czynników. Jeżeli potrzebują Państwo pomocy przy ustaleniu trasy dojazdu, prosimy o kontakt z naszym biurem.

Czy w Vacansoleil mogę wykupić ubezpieczenie od kosztów rezygnacji i przerwania podróży?

Wymarzone wakacje to doskonała inwestycja, którą należy zabezpieczyć dobrym ubezpieczeniem. Wraz z firmą ERV stworzyliśmy specjalne pakiety ubezpieczeniowe: basic i complex.
Do Was należy decyzja jaki pakiet ubezpieczeniowy dodamy.

Doświadczeni podróżnicy zawsze wybierają także dodatkowe ubezpieczenie kosztów rezygnacji i przerwania podróży z rezerwacji. Jeżeli zdarzy się coś niespodziewanego jak np. nagła choroba uczestnika wyjazdu czy kogoś z najbliższej rodziny, ubezpieczyciel zadba o zwrot części poniesionych kosztów.

Kliknij tutaj by zapoznać się z warunkami ubezpieczenia firmy ERV.

Czy Vacansoleil oferuje noclegi w podróży na kemping?

Vacansoleil oferuje możliwość noclegu na trasie w hotelu. Będziecie mogli wypocząć przed dalszą podróżą i bezpiecznie kontynuować trasę dnia następnego. Aby było to możliwe podpisaliśmy umowy z szeregiem hoteli w pobliży tras dojazdowych. To wspaniałe rozwiązanie szczególnie dla rodzin podróżujących z dziećmi. Oprócz hoteli oferujemy także kilka kempingów umożliwiających nocleg na trasie.
Kliknij tutaj by zobaczyć wszystkie kempingi oferujące nocleg na jedną noc.
Kliknij tutaj by zobaczyć wszystkie hotele.

Płacę za preferencję – czy jest ona gwarantowana?

Nie, preferencja jest jedynie preferencją, nie gwarancją. Przekazujemy ją do informacji kempingu a jego obsługa zrobi wszystko, by zrealizować to specjalne życzenie. Mimo tego, wykupienie preferencji nie wiąże się z dodatkowymi przywilejami.

Dlaczego za preferencję naliczane są opłaty?

Opłaty naliczane przy zamawianiu preferencji są opłatami administracyjnymi, które nie ulegają zwrotowi.

Wygrałem bon podróżny Vacansoleil. Czy mogę skorzystać z niego przy rezerwacji internetowej?

Nie, jeśli wygrałeś bon podróżny możesz z niego skorzystać jedynie kontaktując się z biurem telefonicznie.

Czy z bonu podróżnego mogę skorzystać w dowolnym terminie i na dowolnym kempingu z oferty Vacansoleil?

Nie, bon podróżny pokrywa koszt pobytu w kwietniu, maju, czerwcu i wrześniu. Niestety pobyt nie może mieć miejsca w lipcu i sierpniu. Szeroki wybór kempingów, na których można skorzystać z bonu podróżnego znajduje się na naszej stronie internetowej w zakładce Specjalny wybór.
Kliknij tutaj by przejść do zakładki Specjalny Wybór.

Czy z bonu podróżnego mogę skorzystać płacąc za kilka zakwaterowań i kilka pobytów?

Nie. Bon podróżny pokrywa koszt pojedynczej rezerwacji. Jeżeli wartość bonu podróżnego nie została wykorzystana w całości, pozostałej kwoty nie można przeznaczyć na kolejną rezerwację.

Czy mogę dokonać zmian w rezerwacji?

Jeśli dokonacie zmiany zostaną naliczone koszty zmiany rezerwacji wg warunków rezerwacji. Zmian rezerwacji można dokonać jedynie telefonicznie. O kosztach zmiany zostaniecie poinformowani podczas rozmowy z konsultantem. 

Do kiedy mogę anulować rezerwację?

Możesz anulować rezerwację w każdym momencie. Do 30 grudnia 2016 anulacja rezerwacji jest bezpłatna. Dla rezerwacji skasowanych od 31 grudnia 2016 koszty związane z anulowaniem rezerwacji określają zasady zawarte w warunkach rezerwacji Vacansoleil.

W trakcie dokonywanie rezerwacji internetowej okazało się, że wybrany termin nie jest już dostępny. Co robić?

Gdy wybieracie dany termin i rodzaj zakwaterowania, nasz system rezerwacji na chwilę blokuje tę datę by pozwolić na spokojne dokończenie rezerwacji. Jeśli takie wybranie terminu nie zakończy się rezerwacją, zostanie on odblokowany dopiero po jakimś czasie. Rezerwacji można zatem dokonać nieco później, gdy termin zostanie odblokowany.

Czy mogę poprosić o gwarancję miejsca?

Gwarancja nie jest możliwa, proponujemy Wam jednak wykupienie preferencji, która wiąże się z jednorazową opłatą w wysokości 24,00 zł.