Koronawirus

Czy kempingi przystosowane są do nowych procedur sanitarnych? Czy będziemy mogli czuć się bezpiecznie na wakacjach na kempingu?

Wszystkie nasze kempingi podlegają protokołom bezpieczeństwa opracowanym przez władze danego kraju. Na kempingach można czuć się bezpiecznie z kilku powodów:

Bezpieczne metody pracy personelu: pracownicy pracują zgodnie z surowymi lokalnymi wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa. Zostali oni dokładnie przeszkoleni w zakresie obowiązujących protokołów, używają materiałów ochronnych i dezynfekujących.

Bezpieczna odległość: wiele kempingów otwiera mniej miejsc noclegowych i dlatego przyjmuje mniej gości, aby zapewnić bezpieczną odległość na kempingu.

Sprzątanie i higiena: kempingi działają zgodnie z dostosowanym protokołem sprzątania, opracowanym na postawie wytycznych dotyczących koronawirusa. Dzięki temu można bezpiecznie korzystać ze wszystkich udogodnień. Wasze zakwaterowanie zostanie również dokładnie wyczyszczone przed przyjazdem.

Prywatne sanitariaty w Waszym zakwaterowaniu: wszystkie domki Vacansoleil i niektóre typy namiotów safari mają toaletę i łazienkę.

Bezpieczne podróżowanie własnym samochodem: podróżujesz bezpieczniej na miejsce wakacji własnym samochodem niż samolotem lub transportem publicznym.

Czy wszystkie udogodnienia na kempingach będą otwarte jak zwykle?

Różni się to w zależności od kempingu i kraju. Na kempingach, na których oferujemy zakwaterowania większość udogodnień będzie czynna, jednak zasady korzystania z nich mogą się nieco różnić od tych, które znamy z poprzednich lat. 

Bezpieczeństwo gości i pracowników jest najważniejsze. Kempingi przestrzegają zaleceń władz lokalnych oraz krajowych. Vacansoleil nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie lub nie niektórych udogodnień czy atrakcji. Ich otwarcie zależy od miejscowych przepisów i zawsze może ulec zmianie.

Aby być w pełni poinformowanym, zalecamy sprawdzanie oficjalnych stron internetowych kempingów.

Czy ubezpieczenie zdrowotne / ubezpieczenie kosztów rezygnacji oferowane na stronie Vacansoleil obejmuje COVID-19?

Nie. Pakiety ubezpieczenia oferowane na stronie Vacansoleil nie obejmują COVID-19. Zalecamy wykupienie ubezpieczenia podróżnego oraz ubezpieczenia kosztów rezygnacji i przerwania podróży obejmujących COVID-19 niezależnie od Vacansoleil.

Co w przypadku jeśli dokonam rezerwacji teraz, a mój wyjazd nie będzie mógł zostać zrealizowany?

Przed 1.04.2021 możesz dokonać bezpłatnej anulacji z gwarancją zwrotu pieniędzy.

Od 1.04.2021 w przypadku braku możliwości zrealizowania usługi oferujemy:
- bezpłatną zmianę kempingu i/lub terminu na sezon 2021
- bezpłatne przeniesienie rezerwacji (wraz z wpłaconymi środkami) na sezon 2022

Bezpłatna zmiana kempingu i/lub terminu
Możesz zmienić swoją rezerwację na inny kemping i/lub termin w 2021 r. bez ponoszenia dodatkowych kosztów pod warunkiem utrzymania pierwotnej długości pobytu oraz ceny wynajmu.  

Bezpłatne przeniesienie rezerwacji na sezon 2022
Możesz też przenieść swoją rezerwację na sezon 2022 bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W tym przypadku kemping oraz długość pobytu pozostają bez zmian,  zmieni się jedynie termin.

Wszystkie środki wpłacone na obecną rezerwację zostaną przeksięgowane na rezerwację 2022. 

Powyższe warunki dotyczą rezerwacji nowych, założonych po 18 stycznia 2021 r. Nie dotyczą rezerwacji przeniesionych z sezonu 2020 z powodu pandemii koronawirusa ani rezerwacji opłaconych środkami z rezerwacji 2020 (voucher czy nota kredytowa).

Skasowanie rezerwacji po 1.04.2021 może nastąpić w oparciu o pisemną dyspozycję przesłaną na adres biuro@vacansoleil.com lub za pośrednictwem formularza kontaktowego z zastosowaniem zasad określonych w Warunkach Rezerwacji Vacansoleil.

Co jeśli obawiam się wyjazdu choć nie występują formalne przesłanki do zaniechania podróży?

Przed 1.04.2021 możesz dokonać bezpłatnej anulacji z gwarancją zwrotu pieniędzy. Dotyczy to rezerwacji nowych, założonych po 18 stycznia 2021 r. Nie dotyczy rezerwacji przeniesionych z sezonu 2020 z powodu pandemii koronawirusa ani rezerwacji opłaconych środkami z rezerwacji 2020 (voucher czy nota kredytowa).

Skasowanie rezerwacji po 1.04.2021 może nastąpić w oparciu o pisemną dyspozycję przesłaną na adres biuro@vacansoleil.com lub za pośrednictwem formularza kontaktowego z zastosowaniem zasad określonych w Warunkach Rezerwacji Vacansoleil. 

Moja rezerwacja na sezon 2020 została skasowana. Przyznano mi Voucher Specjalny/środki do wykorzystania w postaci noty kredytowej. W jaki sposób mogę je wykorzystać?

Voucher Specjalny/środki z sezonu 2020 można wykorzystać do opłacenia (częściowo lub w pełni) rezerwacji na każdym kempingu w ofercie Vacansoleil oraz na każdy rodzaj zakwaterowania, z wyłączeniem rezerwacji wstępnej. Termin ważności Vouchera Specjalnego/środków to 12 miesięcy od momentu otrzymania potwierdzenia/ daty anulacji rezerwacji 2020. W tym czasie należy założyć rezerwację, sam pobyt jednak może odbyć się do końca grudnia 2021. Aby opłacić rezerwację Voucherem Specjalnym/środkami z sezonu 2020 należy:

- zadzwonić do biura Vacansoleil (81 884 74 24) i założyć rezerwację z pomocą naszego konsultanta, informując o posiadaniu Vouchera Specjalnego/środków do wykorzystania (należy podać wówczas numer anulowanej rezerwacji 2020).

- założyć rezerwację przez internet wybierając jako sposób płatności przelew tradycyjny i przesłać wiadomość z dyspozycją realizacji Vouchera Specjalnego/środków do wykorzystania 2020 na biuro@vacansoleil.com podając: numer nowej rezerwacji, numer anulowanej rezerwacji 2020 oraz imię i nazwisko. 

Niezrealizowana w pełni kwota Vouchera Specjalnego/środków z sezonu 2020  może być użyta na kolejny pobyt w 2021.

W 2020 został mi przyznany Voucher Specjalny/środki do wykorzystania w sezonie 2021. Co w przypadku jeśli mój pobyt w sezonie 2021 również nie będzie mógł się odbyć?

W przypadku braku możliwości zrealizowania pobytu oferujemy:
- bezpłatną zmianę kempingu i/lub terminu na sezon 2021
- bezpłatne przeniesienie rezerwacji (wraz z wpłaconymi środkami) na sezon 2022

Bezpłatna zmiana kempingu i/lub terminu
Możesz zmienić swoją rezerwację na inny kemping i/lub termin w 2021 r. bez ponoszenia dodatkowych kosztów pod warunkiem utrzymania pierwotnej długości pobytu oraz ceny wynajmu.  

Bezpłatne przeniesienie rezerwacji na sezon 2022
Możesz też przenieść swoją rezerwację na sezon 2022 bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W tym przypadku kemping oraz długość pobytu pozostają bez zmian,  zmieni się jedynie termin.

Wszystkie środki wpłacone na obecną rezerwację zostaną przeksięgowane na rezerwację 2022. Szacujemy, że ceny zakwaterowań, które nie zostały jeszcze potwierdzone finalnie utrzymają się na poziomie cen tegorocznych. 

Skasowanie rezerwacji po 5.04.2021 może nastąpić w oparciu o pisemną dyspozycję przesłaną na adres biuro@vacansoleil.com lub za pośrednictwem formularza kontaktowego z zastosowaniem zasad określonych w Warunkach Rezerwacji Vacansoleil. 

Czy jeśli dokonam nowej rezerwacji z wykorzystaniem Vouchera Specjalnego/środków z rezerwacji z 2020 r. i skasuję ją przed 5.04.2021 otrzymam zwrot pieniędzy?

Niestety nie. Koszt anulacji rezerwacji przeniesionych z sezonu 2020 z powodu pandemii koronawirusa oraz rezerwacji opłaconych środkami z rezerwacji 2020 (voucher czy nota kredytowa) jest zgodny z warunkami anulacji pkt.4 Warunków Rezerwacji, nie mniejszy jednak niż środki przeniesione z anulowanej rezerwacji 2020.

Czy mogę przekazać swój Voucher innej osobie?

Nie. Rezerwacja opłacana środkami z Vouchera lub z rezerwacji 2020 może zostać założona wyłącznie na tę samą osobę, jaka figurowała w anulowanej rezerwacji 2020. Wszystkie dane kontaktowe (adres email, numery telefonów) muszą pozostać te same.

Czy muszę wykorzystać pełną kwotę z rezerwacji 2020 na nową rezerwację 2021?

Niezrealizowana w pełni kwota Vouchera Specjalnego/środków z sezonu 2020 może być użyta na kolejny pobyt w 2021.

Mam Voucher Specjalny / środki do wykorzystania z sezonu 2020. W 2021 na pewno nie wybiorę się na wakacje. Czy mogę przedłużyć ich ważność?

Termin ważności Vouchera Specjalnego / środków do wykorzystania można przedłużyć o kolejny rok – do końca sezonu 2022.

Czy mogę przełożyć płatność drugiej raty do czasu uzyskania pewności, że pobyt się odbędzie?

Termin płatności drugiej raty przypada na 6 tygodni przed datą wyjazdu. Ze względu na zobowiązania finansowe wobec kempingów z którymi wiążą nas umowy, nie możemy od tego odstąpić. Podobnie wygląda kwestia kosztów anulacji. W przypadku anulacji rezerwacji, my także jesteśmy zobowiązani ponieść koszty anulacji na mocy zawartych umów.

Co w przypadku jeśli podczas wakacji będziemy zmuszeni przerwać pobyt z powodu koronawirusa czy obostrzeń z nim związanych?

W takim przypadku zawsze staramy się brać pod uwagę zalecenia od strony rządowej oraz władz lokalnych. Otrzymasz od nas wiadomość z informacją co możesz zrobić. Działamy na najwyższych obrotach, by znaleźć optymalne, satysfakcjonujące dla Klienta rozwiązanie. 

Przed wyjazdem zalecamy wykupienie odpowiedniego pakietu ubezpieczeniowego pokrywającego anulację czy przerwanie rezerwacji. 

Zalecamy sprawdzanie informacji dla podróżujących publikowanych Ministerstwo Spraw Zagranicznych oraz przez Unię Europejską, aby na bieżąco śledzić sytuację. 

Czy mogę zmienić swoją rezerwację opłaconą Voucherem / środkami z sezonu 2020?

Rezerwację opłaconą Voucherem Specjalnym/środkami z sezonu 2020 można jednorazowo bezpłatnie zmienić przed 15.05.2021 na nie niższą wartość wynajmu niż bieżąca rezerwacja.  

Moja rezerwacja z sezonu 2020 została przeniesiona na sezon 2021. Czy mogę ją jeszcze zmienić?

Rezerwację przeniesioną z 2020 można jednorazowo bezpłatnie zmienić przed 15.05.2021 na nie niższą wartość wynajmu niż pierwotna rezerwacja 2020. 

Czy mogę anulować rezerwację na sezon 2021, która została przeniesiona z sezonu 2020?

Tak. Można anulować każdą rezerwację. Koszt anulacji  rezerwacji przeniesionej z 2020 jest zgodny z warunkami anulacji pkt.4 Warunków Rezerwacji, nie mniejszy jednak niż środki przeniesione z anulowanej rezerwacji 2020.