Masz pytanie?
Jak mogę zmienić rezerwację?
W Vacansoleil możesz zarezerwować wakacje w najlepszej cenie.
Czy w ciągu 24 godzin od rezerwacji u jednego z naszych konkurentów znalazłeś ten sam pobyt tańszy? Zwrócimy Ci różnicę.
W takim przypadku wyślij wiadomość e-mail na adres aftersales@vacansoleil.com, podając cenę drugiej marki i numer rezerwacji Vacansoleil. Oczywiście musi to być dokładnie ten sam pobyt: ten sam kemping, to samo zakwaterowanie oraz te same daty przyjazdu i wyjazdu.Gwarancja Najniższej Ceny nie obowiązuje w przypadku spadku ceny Vacansoleil.
Ponieważ nasze dostępne zapasy stale się zmieniają, ceny mogą ulec zmianie. Na przykład, jeśli weźmiemy pod uwagę oferty last minute i tymczasowe rabaty. Gwarancja Najniższej Ceny ma zastosowanie tylko wtedy, gdy ten sam pobyt będzie tańszy w ofercie innej marki w ciągu 2 godzin od rezerwacji.
Gwarancja Najniższej Ceny dotyczy wyłącznie ceny wynajmu, a nie kosztów związanych z rezerwacją, wybranymi opcjami czy innymi kosztami dodatkowymi.
Czy w ciągu 24 godzin od rezerwacji u jednego z naszych konkurentów znalazłeś ten sam pobyt tańszy? Zwrócimy Ci różnicę.
W takim przypadku wyślij wiadomość e-mail na adres aftersales@vacansoleil.com, podając cenę drugiej marki i numer rezerwacji Vacansoleil. Oczywiście musi to być dokładnie ten sam pobyt: ten sam kemping, to samo zakwaterowanie oraz te same daty przyjazdu i wyjazdu.Gwarancja Najniższej Ceny nie obowiązuje w przypadku spadku ceny Vacansoleil.
Ponieważ nasze dostępne zapasy stale się zmieniają, ceny mogą ulec zmianie. Na przykład, jeśli weźmiemy pod uwagę oferty last minute i tymczasowe rabaty. Gwarancja Najniższej Ceny ma zastosowanie tylko wtedy, gdy ten sam pobyt będzie tańszy w ofercie innej marki w ciągu 2 godzin od rezerwacji.
Gwarancja Najniższej Ceny dotyczy wyłącznie ceny wynajmu, a nie kosztów związanych z rezerwacją, wybranymi opcjami czy innymi kosztami dodatkowymi.
Oferujemy Państwu kilka metod ugody, to do was należy wybór!
- Karta bankowa: bezpośrednio na zabezpieczonej stronie lub telefonicznie z doradcą klienta
- Paypal: na zabezpieczonej stronie - należy zwrócić uwagę na całkowitą płatność pobytu, bez depozytu.
- Transfer: patrz sekcja "Zapłać moją rezerwację przelewem bankowym"
- Czeki bankowe (+ 18 euro): Opłata za usługę w wysokości 18 euro plus. W celu zapłaty notowań rezerwacja zostanie zablokowana dopiero po jej otrzymaniu. W ciągu 15 dni od rozpoczęcia pobytu nie zostanie przyjęta żadna kontrola bankowa.
Aby uzyskać więcej informacji na temat pobytu, nasi doradcy wakacyjni będą do Państwa dyspozycji od poniedziałku do soboty od 09: 30 do 19: 30.
- Karta bankowa: bezpośrednio na zabezpieczonej stronie lub telefonicznie z doradcą klienta
- Paypal: na zabezpieczonej stronie - należy zwrócić uwagę na całkowitą płatność pobytu, bez depozytu.
- Transfer: patrz sekcja "Zapłać moją rezerwację przelewem bankowym"
- Czeki bankowe (+ 18 euro): Opłata za usługę w wysokości 18 euro plus. W celu zapłaty notowań rezerwacja zostanie zablokowana dopiero po jej otrzymaniu. W ciągu 15 dni od rozpoczęcia pobytu nie zostanie przyjęta żadna kontrola bankowa.
- vouchery wakacyjne (ANCV) / vouchery upominkowe (Tir Groupé, Bilety, Cadhoc)(+ 18 EUR) Dodatkowe opłaty za usługi dla tej metody płatności, oprócz opłaty początkowej: Akceptujemy bony wakacyjne lub upominkowe do 70% całkowitej kwoty pobytu. Jeśli jest to wyjazd na dłużej niż miesiąc, najpierw poprosimy o 15% kaucji, aby zablokować rezerwację. W takim przypadku radzimy na przykład uiścić kaucję kartą kredytową i wysłać nam czek wakacyjnych na wypłatę salda (który musi dotrzeć na miesiąc przed odlotem).
- ANCV Connect : bezpośrednio na zabezpieczonej stronie lub telefonicznie z doradcą klienta. W przeciwieństwie do czeków ANCV, cała kwota pobytu może być wypłacona w ANCV Connect bez dodatkowych opłat. Jeśli połączenie ANCV nie zawiera całej kwoty pobytu, pozostałą część pobytu należy wypełnić kartą kredytową.
Jeśli jest to wyjazd krótszy niż miesiąc, poprosimy o całą płatność, aby zablokować rezerwację. Można jednak zapłacić całą kartą kredytową, na przykład, a następnie wysłać nam czeki wakacyjne. W ciągu maksymalnie 2 miesięcy automatycznie przełożymy Twoją kartę kredytową na kwotę wysłaną voucherami wakacyjnymi (bez opłat za przetwarzanie poczty) rezerwacji.
Wyślij wymaganą kwotę do:
maeva.com, La France du Nord au Sud - Rezerwacja - 11 rue de Cambrai - 75019 Paryż
- ANCV Connect : bezpośrednio na zabezpieczonej stronie lub telefonicznie z doradcą klienta. W przeciwieństwie do czeków ANCV, cała kwota pobytu może być wypłacona w ANCV Connect bez dodatkowych opłat. Jeśli połączenie ANCV nie zawiera całej kwoty pobytu, pozostałą część pobytu należy wypełnić kartą kredytową.
Jeśli jest to wyjazd krótszy niż miesiąc, poprosimy o całą płatność, aby zablokować rezerwację. Można jednak zapłacić całą kartą kredytową, na przykład, a następnie wysłać nam czeki wakacyjne. W ciągu maksymalnie 2 miesięcy automatycznie przełożymy Twoją kartę kredytową na kwotę wysłaną voucherami wakacyjnymi (bez opłat za przetwarzanie poczty) rezerwacji.
Wyślij wymaganą kwotę do:
maeva.com, La France du Nord au Sud - Rezerwacja - 11 rue de Cambrai - 75019 Paryż
Aby uzyskać więcej informacji na temat pobytu, nasi doradcy wakacyjni będą do Państwa dyspozycji od poniedziałku do soboty od 09: 30 do 19: 30.
To bardzo proste: dostęp do Konta Podróżnego można uzyskać ze strony głównej serwisu lub klikając tutaj .
Aby się zidentyfikować, wystarczy podać swój adres e-mail i hasło utworzone podczas tworzenia konta.
Jeśli nie pamiętasz hasła, po prostu kliknij zapomniane hasło i gotowe!
Aby się zidentyfikować, wystarczy podać swój adres e-mail i hasło utworzone podczas tworzenia konta.
Jeśli nie pamiętasz hasła, po prostu kliknij zapomniane hasło i gotowe!
Możesz złożyć wniosek o zmianę logując się na swoje konto podróży i klikając na "Edytuj lub odwołaj swój pobyt", aby napisać swój wniosek.
Rezerwacja może zostać zmieniona w granicach dostępności. Za zmianę daty, wynajmu lub rodzaju zakwaterowania pobiera się opłatę ryczałtową w wysokości co najmniej 40 euro. Jeśli modyfikacja wiąże się z anulowaniem opłat w naszej firmie hostingowej, opłaty mogą być pobierane do Ciebie.
Rezerwacja może zostać zmieniona w granicach dostępności. Za zmianę daty, wynajmu lub rodzaju zakwaterowania pobiera się opłatę ryczałtową w wysokości co najmniej 40 euro. Jeśli modyfikacja wiąże się z anulowaniem opłat w naszej firmie hostingowej, opłaty mogą być pobierane do Ciebie.
Jakie są możliwe godziny przyjazdu?
O jakie dokumenty będę proszony po przyjeździe?
Jeśli nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem, sprawdź spam, może być tam przez pomyłkę. Możesz również zalogować się na swoje konto, aby sprawdzić, czy rezerwacja jest wyświetlana. Jeśli tak nie jest, skontaktuj się z serwisem e-mail pod adresem serviceclients @ maeva.com lub telefonicznie pod numerem: 01 81 80 25 43.
Możesz znaleźć swoją fakturę logując się na swoje konto podróży po dokonaniu pełnej rezerwacji.
Bez problemu ! Opcje takie jak krzesełko dla dziecka, łóżeczko dla dziecka, telewizor... jeśli nie są automatycznie częścią usługi, należy zamówić w pensjonacie.
W tym celu możesz zapisać swoje życzenie w przeznaczonym do tego białym polu na stronie potwierdzenia zamówienia. Jeśli już sfinalizowałeś rezerwację, prześlij nam swoje zapytanie e-mailem, podając numer pliku i nazwę, pod którą został zarejestrowany. Następnie wyślemy go do naszego partnera hostingowego.
Jeśli Twój kupon wymiany jest już dostępny na Twoim Koncie Podróżnika, możesz również skontaktować się bezpośrednio z naszym partnerem hostingowym, którego dane kontaktowe widnieją na dokumencie.
W tym celu możesz zapisać swoje życzenie w przeznaczonym do tego białym polu na stronie potwierdzenia zamówienia. Jeśli już sfinalizowałeś rezerwację, prześlij nam swoje zapytanie e-mailem, podając numer pliku i nazwę, pod którą został zarejestrowany. Następnie wyślemy go do naszego partnera hostingowego.
Jeśli Twój kupon wymiany jest już dostępny na Twoim Koncie Podróżnika, możesz również skontaktować się bezpośrednio z naszym partnerem hostingowym, którego dane kontaktowe widnieją na dokumencie.
Po przybyciu na miejsce recepcja obiektu poprosi Cię o „kupon wymiany” (zwany także „kuponem” lub „dokumentem podróży”). Dokument ten zawiera podsumowanie wszystkich informacji związanych z Twoim pobytem: dane kontaktowe Twojego zakwaterowania, godziny przyjazdu, informacje o miejscu docelowym wakacji itp.
Kupon wymiany można pobrać z konta podróżnego/przestrzeni na moim koncie kilka dni po uregulowaniu salda pobytu. Zostaniesz poinformowany e-mailem.
UWAGA: aby mieć dostęp do rezerwacji po przyjeździe, należy przedstawić kupon wymiany.
Aby wydrukować kupon wymiany, po prostu przejdź do swojego konta podróżnego dostępnego na stronie głównej maeva.com. Możesz zidentyfikować się za pomocą adresu e-mail i hasła utworzonego podczas rejestracji. Następnie uzyskasz dostęp do podsumowania swojego pliku. Następnie wybierz opcję „Wydrukuj mój kupon”. Pojawia się to przy użyciu aplikacji Acrobat Reader, wystarczy rozpocząć drukowanie.
W razie trudności z pobraniem vouchera nasi Doradcy Wakacyjni pozostają do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30 - 19:30 oraz w sobotę w godzinach 14:00 - 19:00.
01 81 80 25 43.
Miłego pobytu i nie wahaj się podzielić swoimi pamiątkowymi zdjęciami w sieci z #maevacom!
Kupon wymiany można pobrać z konta podróżnego/przestrzeni na moim koncie kilka dni po uregulowaniu salda pobytu. Zostaniesz poinformowany e-mailem.
UWAGA: aby mieć dostęp do rezerwacji po przyjeździe, należy przedstawić kupon wymiany.
Aby wydrukować kupon wymiany, po prostu przejdź do swojego konta podróżnego dostępnego na stronie głównej maeva.com. Możesz zidentyfikować się za pomocą adresu e-mail i hasła utworzonego podczas rejestracji. Następnie uzyskasz dostęp do podsumowania swojego pliku. Następnie wybierz opcję „Wydrukuj mój kupon”. Pojawia się to przy użyciu aplikacji Acrobat Reader, wystarczy rozpocząć drukowanie.
W razie trudności z pobraniem vouchera nasi Doradcy Wakacyjni pozostają do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30 - 19:30 oraz w sobotę w godzinach 14:00 - 19:00.
01 81 80 25 43.
Miłego pobytu i nie wahaj się podzielić swoimi pamiątkowymi zdjęciami w sieci z #maevacom!
I rozumiemy cię!:)
Zapraszamy do zapoznania się z życzeniem w białej ramce dostarczonej w tym celu na stronie potwierdzenia zamówienia. Jeśli już sfinalizowałeś zamówienie, wyślij nam swoją prośbę pocztą elektroniczną na adres infos @ maeva.com z numerem pliku i nazwą, pod którą został zarejestrowany. Przekażemy to naszemu partnerowi gospodarzowi.
UWAGA: to rezydencje przydzielają apartamenty. W tych warunkach nie możemy zagwarantować 100% spełnienia Państwa żądania. Jednak nasi partnerzy goszczący zawsze robią wszystko, co w ich mocy, aby spełnić swoje oczekiwania!
Zapraszamy do zapoznania się z życzeniem w białej ramce dostarczonej w tym celu na stronie potwierdzenia zamówienia. Jeśli już sfinalizowałeś zamówienie, wyślij nam swoją prośbę pocztą elektroniczną na adres infos @ maeva.com z numerem pliku i nazwą, pod którą został zarejestrowany. Przekażemy to naszemu partnerowi gospodarzowi.
UWAGA: to rezydencje przydzielają apartamenty. W tych warunkach nie możemy zagwarantować 100% spełnienia Państwa żądania. Jednak nasi partnerzy goszczący zawsze robią wszystko, co w ich mocy, aby spełnić swoje oczekiwania!
To jest to, co radzimy Ci zrobić, ale zależy to od obiektu, w którym dokonałeś rezerwacji.
Na większości kempingów i wypożyczalni „maeva Home” nie musisz już udawać się do recepcji, aby odebrać klucze ani płacić podatku turystycznego!
Dzięki wstępnemu odprawie w 100% online wszystkie te formalności mogą odbyć się online, a klucze będą na Ciebie czekać bezpośrednio w wynajmowanym mieszkaniu. W przypadku wymeldowania dostępna jest również bezkontaktowa dostawa kluczy.
Na większości kempingów i wypożyczalni „maeva Home” nie musisz już udawać się do recepcji, aby odebrać klucze ani płacić podatku turystycznego!
Dzięki wstępnemu odprawie w 100% online wszystkie te formalności mogą odbyć się online, a klucze będą na Ciebie czekać bezpośrednio w wynajmowanym mieszkaniu. W przypadku wymeldowania dostępna jest również bezkontaktowa dostawa kluczy.
Informacje te są dostępne na Twoim „kunecie wymiany”.
Dokument ten zawiera podsumowanie wszystkich informacji związanych z Twoim pobytem. Znajdziesz tu dane kontaktowe swojego obiektu noclegowego, mapę dojazdu i wiele informacji o Twojej destynacji wakacyjnej.
Kupon wymiany można pobrać z Konta podróżnego kilka dni po uregulowaniu salda pobytu. Zostaniesz poinformowany e-mailem.
UWAGA: Nie podajemy danych kontaktowych naszych obiektów wakacyjnych przed dokonaniem płatności pozostałej części pobytu.
Dokument ten zawiera podsumowanie wszystkich informacji związanych z Twoim pobytem. Znajdziesz tu dane kontaktowe swojego obiektu noclegowego, mapę dojazdu i wiele informacji o Twojej destynacji wakacyjnej.
Kupon wymiany można pobrać z Konta podróżnego kilka dni po uregulowaniu salda pobytu. Zostaniesz poinformowany e-mailem.
UWAGA: Nie podajemy danych kontaktowych naszych obiektów wakacyjnych przed dokonaniem płatności pozostałej części pobytu.
Twój mały towarzysz również ma prawo do zmiany scenerii! Na naszej stronie często znajdziesz kryterium: zwierzęta akceptowane. Będziesz mieć wówczas dostęp do ponad 15 000 obiektów wakacyjnych, które są „przyjazne zwierzętom”!
Przepraszamy za chomika Chouquette, jedynymi zwierzętami dozwolonymi w obiektach wypoczynkowych są psy i koty - z wyjątkiem kategorii niebezpiecznych i które można trzymać na smyczy.
Przyjmowanie zwierząt często podlega dodatkowej opłacie dziennej, którą należy uiścić na miejscu. Odpowiada to dokładniejszemu sprzątaniu w celu na przykład usunięcia włosów... Liczba naszych czworonożnych przyjaciół jest ograniczona do 1 na kwaterę i po przyjeździe należy przedstawić aktualną książeczkę szczepień.
Ponosisz odpowiedzialność cywilną. Rex musi zatem towarzyszyć Ci przez cały dzień i nie może zostawać sam w wynajmowanym obiekcie. Mimo wszystko... dla niego też to wakacje!
Abyś został przyjęty w jak najlepszych warunkach, pamiętaj o zaznaczeniu przy rezerwacji, że przyjeżdżasz z Rexem, Feliksem lub Miną... w końcu ze swoim zwierzęciem.
Aby pobyt był spokojny, nasz partner, Fundacja 30 Milionów Przyjaciół, przygotowała listę kontrolną pełną wskazówek dotyczących spokojnego podróżowania oraz cennych porad, które można znaleźć na stronie: www.nosvacancesentreamis.com/
Przepraszamy za chomika Chouquette, jedynymi zwierzętami dozwolonymi w obiektach wypoczynkowych są psy i koty - z wyjątkiem kategorii niebezpiecznych i które można trzymać na smyczy.
Przyjmowanie zwierząt często podlega dodatkowej opłacie dziennej, którą należy uiścić na miejscu. Odpowiada to dokładniejszemu sprzątaniu w celu na przykład usunięcia włosów... Liczba naszych czworonożnych przyjaciół jest ograniczona do 1 na kwaterę i po przyjeździe należy przedstawić aktualną książeczkę szczepień.
Ponosisz odpowiedzialność cywilną. Rex musi zatem towarzyszyć Ci przez cały dzień i nie może zostawać sam w wynajmowanym obiekcie. Mimo wszystko... dla niego też to wakacje!
Abyś został przyjęty w jak najlepszych warunkach, pamiętaj o zaznaczeniu przy rezerwacji, że przyjeżdżasz z Rexem, Feliksem lub Miną... w końcu ze swoim zwierzęciem.
Aby pobyt był spokojny, nasz partner, Fundacja 30 Milionów Przyjaciół, przygotowała listę kontrolną pełną wskazówek dotyczących spokojnego podróżowania oraz cennych porad, które można znaleźć na stronie: www.nosvacancesentreamis.com/
W większości przypadków przyjazdy mają miejsce między 17:00 a 19:00, co daje zespołom na miejscu czas na przygotowanie zakwaterowania po wyjeździe poprzednich urlopowiczów.
W przypadku późniejszego przyjazdu lub w inny dzień niż sobota, możesz z kilkudniowym wyprzedzeniem skontaktować się z obiektem pod numerem podanym na voucherze, aby go powiadomić i ustalić z nim warunki odbioru kluczy.
W przypadku późniejszego przyjazdu lub w inny dzień niż sobota, możesz z kilkudniowym wyprzedzeniem skontaktować się z obiektem pod numerem podanym na voucherze, aby go powiadomić i ustalić z nim warunki odbioru kluczy.
To zależy od zakwaterowania!
Informacje te pojawiają się w opisie Twojego zakwaterowania na Twoim Koncie Podróżnika (w sekcji: Dowiedz się więcej) dostępnym ze strony głównej. Jeśli wypożyczenie pościeli jest opcjonalne, możesz przywieźć własne lub zapłacić za tę usługę dodatkowo.
Informacje te pojawiają się w opisie Twojego zakwaterowania na Twoim Koncie Podróżnika (w sekcji: Dowiedz się więcej) dostępnym ze strony głównej. Jeśli wypożyczenie pościeli jest opcjonalne, możesz przywieźć własne lub zapłacić za tę usługę dodatkowo.
Na Twoim voucherze, dokumencie zawierającym wszystkie informacje dotyczące Twojego pobytu, znajdziesz godziny otwarcia recepcji w dniu Twojego przyjazdu, a także numer telefonu do Twojego zakwaterowania. Koniecznie skontaktuj się z nimi, aby poinformować ich o opóźnieniu i przewidywanym czasie przyjazdu, a następnie przekażą Ci dokładne instrukcje dotyczące odbioru kluczy do Twojego zakwaterowania.
Za każdy pobyt we Francji i Hiszpanii należy opłacić podatek turystyczny w wysokości od 0,2 euro do 2 euro za dobę i osobę. W zależności od gminy kwota tego podatku może wynosić zero lub być obniżona w przypadku dzieci poniżej 13 roku życia. Kwota ta jest wymagana od Ciebie po przybyciu do miejsca zakwaterowania.
Kaucję za apartament należy również wpłacić w recepcji zakwaterowania po przyjeździe. Jej kwota widnieje na voucherze. Czasami opłaty (woda, prąd) należy uiszczać według stanu licznika lub według stałej stawki, w tym przypadku jest to określone na kuponie.
I to wszystko !
Miłego pobytu i nie wahaj się podzielić z nami swoimi zdjęciami w mediach społecznościowych!
Kaucję za apartament należy również wpłacić w recepcji zakwaterowania po przyjeździe. Jej kwota widnieje na voucherze. Czasami opłaty (woda, prąd) należy uiszczać według stanu licznika lub według stałej stawki, w tym przypadku jest to określone na kuponie.
I to wszystko !
Miłego pobytu i nie wahaj się podzielić z nami swoimi zdjęciami w mediach społecznościowych!
Zwrot zabezpieczenia podlega terminom bankowym: albo 15 dni za płatność kartą bankową, a za płatność czekiem, ten ostatni jest zwracany lub zniszczony przez partnera.
Za każdy pobyt we Francji i Hiszpanii należy opłacić podatek turystyczny w wysokości od 0,2 euro do 2 euro za dobę i osobę. W zależności od gminy kwota tego podatku może wynosić zero lub być obniżona w przypadku dzieci poniżej 13 roku życia. Kwota ta jest wymagana od Ciebie po przybyciu do miejsca zakwaterowania.
Kaucję za apartament należy również wpłacić w recepcji zakwaterowania po przyjeździe. Jej kwota widnieje na voucherze. Czasami opłaty (woda, prąd) należy uiszczać według stanu licznika lub według stałej stawki, w tym przypadku jest to określone na kuponie.
I to wszystko !
Miłego pobytu i nie wahaj się podzielić z nami swoimi zdjęciami w mediach społecznościowych!
Kaucję za apartament należy również wpłacić w recepcji zakwaterowania po przyjeździe. Jej kwota widnieje na voucherze. Czasami opłaty (woda, prąd) należy uiszczać według stanu licznika lub według stałej stawki, w tym przypadku jest to określone na kuponie.
I to wszystko !
Miłego pobytu i nie wahaj się podzielić z nami swoimi zdjęciami w mediach społecznościowych!
Po dokonaniu rezerwacji, poprosimy o 15% zniżki na cenę pobytu. Będziesz musiał zapłacić to konto natychmiast. Należy zapłacić pozostałą kwotę tylko 30 dni przed datą wyjazdu. Można również wybrać, aby zapłacić cały pobyt na raz, lub w kilku ratach. Jeśli zarezerwujesz mniej niż 30 dni przed datą wyjazdu, poprosimy, aby zapłacić cały pobyt na raz.
Zniżka wynosi 15% kwoty pobytu. Obejmuje to opłatę za pliki 20.00 €, obowiązkowy udział w Funduszu Katastrofalnym, obowiązkowy udział w wysokości 10.00 €dla SGR (Stichting Garantiefonds Reisgelden) oraz dodatkowo kwotę ubezpieczenia, które wybrałeś.
Istnieją pewne obowiązkowe koszty, ale dzięki temu możesz cieszyć się wakacjami ze spokojem ducha. Czasami w miejscu wypoczynku będziesz musiał zapłacić opłatę środowiskową lub podatek turystyczny.
Zdarza się również, że wypożyczenie pościeli jest obowiązkowe. Nie martw się, wszystkie koszty zobaczysz z góry w podsumowaniu podróży. W ten sposób będziesz dokładnie wiedzieć, co to jest.
Zdarza się również, że wypożyczenie pościeli jest obowiązkowe. Nie martw się, wszystkie koszty zobaczysz z góry w podsumowaniu podróży. W ten sposób będziesz dokładnie wiedzieć, co to jest.
Świetna wiadomość, masz kod promocyjny! Z łatwością możesz z niego skorzystać online. Jeśli zarezerwujesz pobyt na naszej stronie, podczas dokonywania rezerwacji będziesz mógł wpisać swój kod promocyjny. Obniżka zostanie odliczona bezpośrednio. To takie proste ! Z niektórych kodów promocyjnych można skorzystać wyłącznie telefonicznie, kontaktując się z naszym działem obsługi klienta. Jeśli tak jest w przypadku Twojego kodu, zostanie to wspomniane w informacjach prawnych.
Oferujemy Państwu kilka metod ugody, to do was należy wybór!
- Karta bankowa: bezpośrednio na zabezpieczonej stronie lub telefonicznie z doradcą klienta
- Paypal: na zabezpieczonej stronie - należy zwrócić uwagę na całkowitą płatność pobytu, bez depozytu.
- Transfer: patrz sekcja "Zapłać moją rezerwację przelewem bankowym"
- Czeki bankowe (+ 18 euro): Opłata za usługę w wysokości 18 euro plus. W celu zapłaty notowań rezerwacja zostanie zablokowana dopiero po jej otrzymaniu. W ciągu 15 dni od rozpoczęcia pobytu nie zostanie przyjęta żadna kontrola bankowa.
Aby uzyskać więcej informacji na temat pobytu, nasi doradcy wakacyjni będą do Państwa dyspozycji od poniedziałku do soboty od 09: 30 do 19: 30.
- Karta bankowa: bezpośrednio na zabezpieczonej stronie lub telefonicznie z doradcą klienta
- Paypal: na zabezpieczonej stronie - należy zwrócić uwagę na całkowitą płatność pobytu, bez depozytu.
- Transfer: patrz sekcja "Zapłać moją rezerwację przelewem bankowym"
- Czeki bankowe (+ 18 euro): Opłata za usługę w wysokości 18 euro plus. W celu zapłaty notowań rezerwacja zostanie zablokowana dopiero po jej otrzymaniu. W ciągu 15 dni od rozpoczęcia pobytu nie zostanie przyjęta żadna kontrola bankowa.
- vouchery wakacyjne (ANCV) / vouchery upominkowe (Tir Groupé, Bilety, Cadhoc)(+ 18 EUR) Dodatkowe opłaty za usługi dla tej metody płatności, oprócz opłaty początkowej: Akceptujemy bony wakacyjne lub upominkowe do 70% całkowitej kwoty pobytu. Jeśli jest to wyjazd na dłużej niż miesiąc, najpierw poprosimy o 15% kaucji, aby zablokować rezerwację. W takim przypadku radzimy na przykład uiścić kaucję kartą kredytową i wysłać nam czek wakacyjnych na wypłatę salda (który musi dotrzeć na miesiąc przed odlotem).
- ANCV Connect : bezpośrednio na zabezpieczonej stronie lub telefonicznie z doradcą klienta. W przeciwieństwie do czeków ANCV, cała kwota pobytu może być wypłacona w ANCV Connect bez dodatkowych opłat. Jeśli połączenie ANCV nie zawiera całej kwoty pobytu, pozostałą część pobytu należy wypełnić kartą kredytową.
Jeśli jest to wyjazd krótszy niż miesiąc, poprosimy o całą płatność, aby zablokować rezerwację. Można jednak zapłacić całą kartą kredytową, na przykład, a następnie wysłać nam czeki wakacyjne. W ciągu maksymalnie 2 miesięcy automatycznie przełożymy Twoją kartę kredytową na kwotę wysłaną voucherami wakacyjnymi (bez opłat za przetwarzanie poczty) rezerwacji.
Wyślij wymaganą kwotę do:
maeva.com, La France du Nord au Sud - Rezerwacja - 11 rue de Cambrai - 75019 Paryż
- ANCV Connect : bezpośrednio na zabezpieczonej stronie lub telefonicznie z doradcą klienta. W przeciwieństwie do czeków ANCV, cała kwota pobytu może być wypłacona w ANCV Connect bez dodatkowych opłat. Jeśli połączenie ANCV nie zawiera całej kwoty pobytu, pozostałą część pobytu należy wypełnić kartą kredytową.
Jeśli jest to wyjazd krótszy niż miesiąc, poprosimy o całą płatność, aby zablokować rezerwację. Można jednak zapłacić całą kartą kredytową, na przykład, a następnie wysłać nam czeki wakacyjne. W ciągu maksymalnie 2 miesięcy automatycznie przełożymy Twoją kartę kredytową na kwotę wysłaną voucherami wakacyjnymi (bez opłat za przetwarzanie poczty) rezerwacji.
Wyślij wymaganą kwotę do:
maeva.com, La France du Nord au Sud - Rezerwacja - 11 rue de Cambrai - 75019 Paryż
Aby uzyskać więcej informacji na temat pobytu, nasi doradcy wakacyjni będą do Państwa dyspozycji od poniedziałku do soboty od 09: 30 do 19: 30.
To zależy od pobytów. Jeśli wybrałeś naszą gwarancję bezpłatnej anulacji, możesz bezpłatnie anulować rezerwację do 30 dni przed datą rozpoczęcia pobytu. Oferujemy tę opcję dla większości naszych kierunków, jednak niektóre stanowią wyjątki. Zaloguj się na swoje konto Mój Vacansoleil, aby zapoznać się z zasadami anulowania pobytu.
Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 48 godzin, korzystając z użytej metody płatności. Z Flexi+: 80% wpłaconej kwoty zostanie zwrócone w ciągu 48 godzin (z wyłączeniem kosztów ubezpieczenia), a 20% zostanie zwrócone na Twój kotek na koncie podróżnym do wykorzystania na kolejne wakacje w ciągu 1 roku od daty spłaty.
Aby anulować rezerwację lub po prostu znać warunki anulowania, po prostu zaloguj się na swoje konto podróży, kliknij w menu "Moje nadchodzące pobyty" i na karcie "Anuluj mój pobyt".
Należy pamiętać, że żaden wniosek o anulowanie nie może być zarejestrowany telefonicznie.
Należy pamiętać, że żaden wniosek o anulowanie nie może być zarejestrowany telefonicznie.
Nic, nic, nic! Jeśli naprawdę chcesz podać powód, możesz udostępnić go na Instagramie z hasztagiem #flexi+ #vacansoleil.
Tak, tak i jeszcze raz tak! Flexi+ jest dostępny dla wszystkich obiektów zakwaterowania i jest to usługa oferowana wyłącznie przez Vacansoleil.
Wybierając pakiet Flexi lub Flexi+ otrzymasz jedynie zwrot kosztów za pobyt. Nie dotyczy to pozostałych opcji i ubezpieczeń.
W przypadku klasycznego ubezpieczenia od rezygnacji warunki ustala ubezpieczyciel. Ogólnie rzecz biorąc, zwrot pieniędzy otrzymasz tylko wtedy, gdy będziesz musiał anulować rezerwację z pilnych powodów, takich jak choroba, śmierć lub zwolnienie z pracy. Powody te nie dotyczą pakietów Flexi i zwrot pieniędzy otrzymasz także, jeśli będziesz chciał pojechać np. do innego miejsca docelowego. Należy jednak pamiętać, że ostateczny termin anulacji różni się w zależności od wybranego pakietu Flexi. Jest to 30 dni przed datą rozpoczęcia pobytu w Flexi i do 1 dnia przed rozpoczęciem pobytu w Flexi+.
Jak mogę zmienić rezerwację?
Jak uzyskać dostęp do mojego konta podróżnego?
Aby uzyskać dostęp do podsumowania rezerwacji, wystarczy zalogować się na swoje Konto Podróżnego, dostępne na stronie głównej naszej witryny internetowej. Dzięki temu będziesz miał dostęp do szczegółów zarezerwowanego pobytu, kwoty już zapłaconej, salda do zapłaty itp. Możesz także zarezerwować dodatkowe opcje lub wydrukować kupon wymiany.
Świetnie, zakochałeś się w którymś z naszych pobytów?! Niestety nie bierzemy żadnej opcji. Brane są pod uwagę wyłącznie rezerwacje z wpłatą kaucji w wysokości 30% kwoty wynajmu wraz z wysokością opłat eksploatacyjnych.
Aby mieć pewność, że wybrany przez Ciebie pobyt będzie udany, zalecamy wpłatę niezbędnej kaucji telefonicznie lub online w celu potwierdzenia rezerwacji.
Aby mieć pewność, że wybrany przez Ciebie pobyt będzie udany, zalecamy wpłatę niezbędnej kaucji telefonicznie lub online w celu potwierdzenia rezerwacji.
Bierzesz głęboki oddech i dzwonisz do naszych Doradców Wakacyjnych (są dostępni od poniedziałku do soboty w godzinach 9:30-19:30). Znają dobrze nasze destynacje i są do Państwa dyspozycji, aby udzielić Państwu informacji oraz pomóc w wyborze i rezerwacji pobytu.
Możesz złożyć wniosek o zmianę logując się na swoje konto podróży i klikając na "Edytuj lub odwołaj swój pobyt", aby napisać swój wniosek.
Rezerwacja może zostać zmieniona w granicach dostępności. Za zmianę daty, wynajmu lub rodzaju zakwaterowania pobiera się opłatę ryczałtową w wysokości co najmniej 40 euro. Jeśli modyfikacja wiąże się z anulowaniem opłat w naszej firmie hostingowej, opłaty mogą być pobierane do Ciebie.
Rezerwacja może zostać zmieniona w granicach dostępności. Za zmianę daty, wynajmu lub rodzaju zakwaterowania pobiera się opłatę ryczałtową w wysokości co najmniej 40 euro. Jeśli modyfikacja wiąże się z anulowaniem opłat w naszej firmie hostingowej, opłaty mogą być pobierane do Ciebie.
Doskonała wiadomość, a to oznacza, że zbliżają się wakacje!
Aby potwierdzić rezerwację, wystarczy wpłacić depozyt w wysokości 30% kwoty wynajmu wraz z kwotą opłat serwisowych i gwarancją anulowania (w razie potrzeby).
Na niecały miesiąc przed wyjazdem należy dokonać pełnej płatności za pobyt w celu potwierdzenia rezerwacji.
Aby potwierdzić rezerwację, wystarczy wpłacić depozyt w wysokości 30% kwoty wynajmu wraz z kwotą opłat serwisowych i gwarancją anulowania (w razie potrzeby).
Na niecały miesiąc przed wyjazdem należy dokonać pełnej płatności za pobyt w celu potwierdzenia rezerwacji.
Po otrzymaniu płatności rezerwacja zostaje przekazana do wybranego obiektu noclegowego. Od tego momentu otrzymamy potwierdzenie dostępności zarezerwowanego noclegu tak szybko, jak to możliwe.
W bardzo rzadkim przypadku braku dostępności, anulujemy płatność i wrócimy do Ciebie, aby wspólnie poszukać innego noclegu dostosowanego do Twoich potrzeb. Jeśli pieniądze zostały już pobrane z Twojego konta i nie znaleziono zadowalającej alternatywy, Twoja karta zostanie natychmiast ponownie zasilona.
W bardzo rzadkim przypadku braku dostępności, anulujemy płatność i wrócimy do Ciebie, aby wspólnie poszukać innego noclegu dostosowanego do Twoich potrzeb. Jeśli pieniądze zostały już pobrane z Twojego konta i nie znaleziono zadowalającej alternatywy, Twoja karta zostanie natychmiast ponownie zasilona.
To bardzo proste: dostęp do Konta Podróżnego można uzyskać ze strony głównej serwisu lub klikając tutaj .
Aby się zidentyfikować, wystarczy podać swój adres e-mail i hasło utworzone podczas tworzenia konta.
Jeśli nie pamiętasz hasła, po prostu kliknij zapomniane hasło i gotowe!
Aby się zidentyfikować, wystarczy podać swój adres e-mail i hasło utworzone podczas tworzenia konta.
Jeśli nie pamiętasz hasła, po prostu kliknij zapomniane hasło i gotowe!
Potrzebujemy Twoich danych kontaktowych, aby się z Tobą skontaktować, w żadnym wypadku nie będą one udostępniane osobom trzecim. Możesz zatem bez obaw je opuścić, radzimy to zrobić, gdyż może się zdarzyć, że będziemy musieli skontaktować się z Tobą przed Twoim przyjazdem.
To zależy od pobytów. Jeśli wybrałeś naszą gwarancję bezpłatnej anulacji, możesz bezpłatnie anulować rezerwację do 30 dni przed datą rozpoczęcia pobytu. Oferujemy tę opcję dla większości naszych kierunków, jednak niektóre stanowią wyjątki. Zaloguj się na swoje konto Mój Vacansoleil, aby zapoznać się z zasadami anulowania pobytu.
Dziękujemy za rezerwację :)
Gwarancję anulowania rezerwacji możesz wykupić wyłącznie podczas pierwszej rezerwacji. Nie można go subskrybować z mocą wsteczną do zamówienia. Całość należy uiścić w momencie dokonywania rezerwacji.
Gwarancję anulowania rezerwacji możesz wykupić wyłącznie podczas pierwszej rezerwacji. Nie można go subskrybować z mocą wsteczną do zamówienia. Całość należy uiścić w momencie dokonywania rezerwacji.
Wycena nie stanowi rezerwacji ani opcji i nie gwarantuje przyszłej dostępności wynajmu. Nie można od Ciebie żądać żadnej kwoty za wycenę.
To zależy od pobytów. Jeśli wybrałeś naszą gwarancję bezpłatnej anulacji, możesz bezpłatnie anulować rezerwację do 30 dni przed datą rozpoczęcia pobytu. Oferujemy tę opcję dla większości naszych kierunków, jednak niektóre stanowią wyjątki. Zaloguj się na swoje konto Mój Vacansoleil, aby zapoznać się z zasadami anulowania pobytu.
Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 48 godzin, korzystając z użytej metody płatności. Z Flexi+: 80% wpłaconej kwoty zostanie zwrócone w ciągu 48 godzin (z wyłączeniem kosztów ubezpieczenia), a 20% zostanie zwrócone na Twój kotek na koncie podróżnym do wykorzystania na kolejne wakacje w ciągu 1 roku od daty spłaty.
Aby anulować rezerwację lub po prostu znać warunki anulowania, po prostu zaloguj się na swoje konto podróży, kliknij w menu "Moje nadchodzące pobyty" i na karcie "Anuluj mój pobyt".
Należy pamiętać, że żaden wniosek o anulowanie nie może być zarejestrowany telefonicznie.
Należy pamiętać, że żaden wniosek o anulowanie nie może być zarejestrowany telefonicznie.
Tak, tak i jeszcze raz tak! Flexi+ jest dostępny dla wszystkich obiektów zakwaterowania i jest to usługa oferowana wyłącznie przez Vacansoleil.
W przypadku klasycznego ubezpieczenia od rezygnacji warunki ustala ubezpieczyciel. Ogólnie rzecz biorąc, zwrot pieniędzy otrzymasz tylko wtedy, gdy będziesz musiał anulować rezerwację z pilnych powodów, takich jak choroba, śmierć lub zwolnienie z pracy. Powody te nie dotyczą pakietów Flexi i zwrot pieniędzy otrzymasz także, jeśli będziesz chciał pojechać np. do innego miejsca docelowego. Należy jednak pamiętać, że ostateczny termin anulacji różni się w zależności od wybranego pakietu Flexi. Jest to 30 dni przed datą rozpoczęcia pobytu w Flexi i do 1 dnia przed rozpoczęciem pobytu w Flexi+.
Jeśli wybrałeś datę pobytu i nie możesz znaleźć wybranego kierunku, oznacza to, że w wybranym terminie nie mamy już wolnych miejsc w wybranym kierunku lub dla wybranej liczby osób. Możesz zresetować kryteria i powtórzyć wyszukiwanie, wybierając tylko miejsce docelowe.
Musiało być kilku z Was, którzy zakochali się w tym zakwaterowaniu! Ten komunikat pojawia się, gdy nie ma już żadnej dostępności i jest jeszcze zbyt niedawno (kilka minut), aby wyświetlacz mógł uwzględnić modyfikację.
Ten komunikat jest wyświetlany dla Twojego bezpieczeństwa, abyś nie doznał żadnych rozczarowań.
Ale nie panikuj, na naszej stronie mamy mnóstwo innych świetnych obiektów noclegowych!
Ten komunikat jest wyświetlany dla Twojego bezpieczeństwa, abyś nie doznał żadnych rozczarowań.
Ale nie panikuj, na naszej stronie mamy mnóstwo innych świetnych obiektów noclegowych!
To bardzo proste, po uwzględnieniu każdego nowego kryterium pozostałe kryteria wyświetlają się tylko wtedy, gdy dostępna jest dostępność odpowiadająca poprzedniemu kryterium. Dlatego radzimy Ci najpierw wybrać najważniejsze dla Ciebie kryterium (np. data lokalizacji lub budżet).
Dopracowujesz go w miarę upływu czasu i ostatecznie znajdujesz dokładnie taki pobyt, który Ci odpowiada. Wszystkie kryteria nie muszą być wypełniane, jeśli nie masz szczególnych wymagań co do rodzaju pobytu, nie ma potrzeby wypełniania tego pola, dzięki temu nie wykluczysz pobytów, które by Ci odpowiadały.
Przykład: Chcę wyjechać do prestiżowej rezydencji za mniej niż 500 euro.
Wypełniam pole „wybierz swój budżet” oraz pole „wybierz rodzaj noclegu”.
Wyszukiwanie odbywa się samodzielnie według tych kryteriów i podaje możliwe terminy wyjazdu w tej cenie w tego typu kwaterze, bez uwzględnienia liczby osób, regionu czy miejsca docelowego.
Dopracowujesz go w miarę upływu czasu i ostatecznie znajdujesz dokładnie taki pobyt, który Ci odpowiada. Wszystkie kryteria nie muszą być wypełniane, jeśli nie masz szczególnych wymagań co do rodzaju pobytu, nie ma potrzeby wypełniania tego pola, dzięki temu nie wykluczysz pobytów, które by Ci odpowiadały.
Przykład: Chcę wyjechać do prestiżowej rezydencji za mniej niż 500 euro.
Wypełniam pole „wybierz swój budżet” oraz pole „wybierz rodzaj noclegu”.
Wyszukiwanie odbywa się samodzielnie według tych kryteriów i podaje możliwe terminy wyjazdu w tej cenie w tego typu kwaterze, bez uwzględnienia liczby osób, regionu czy miejsca docelowego.
Oczywiście !
Aby zmienić język, nic prostszego nie może być. Przejdź na dół strony obok informacji prawnych i odkryj witrynę w języku francuskim, angielskim, hiszpańskim i holenderskim!
Aby zmienić język, nic prostszego nie może być. Przejdź na dół strony obok informacji prawnych i odkryj witrynę w języku francuskim, angielskim, hiszpańskim i holenderskim!
Świetnie, znalazłeś zakwaterowanie swoich marzeń!
Po wybraniu pobytu przejdź do kroku 2 swojego zamówienia zatytułowanego „Opcje i ubezpieczenie”. Na dole strony wpisz kod promocyjny, a następnie kliknij „OK”.
Jeśli wpisany kod promocyjny nie obowiązuje, pamiętaj o sprawdzeniu, czy kod został wpisany poprawnie, jego data ważności i kwalifikowalność ;)
Po wybraniu pobytu przejdź do kroku 2 swojego zamówienia zatytułowanego „Opcje i ubezpieczenie”. Na dole strony wpisz kod promocyjny, a następnie kliknij „OK”.
Jeśli wpisany kod promocyjny nie obowiązuje, pamiętaj o sprawdzeniu, czy kod został wpisany poprawnie, jego data ważności i kwalifikowalność ;)
Po każdej rezerwacji na maeva.com i niezależnie od pobytu, otrzymasz zwrot 10% kwoty zakwaterowania w postaci maksymalnie 300 euro. Twój basen będzie dostępny pod koniec pobytu, i można go używać do każdej rezerwacji pobytu przed 30 września 2025. Wysokość zarezerwowanego zakwaterowania musi być co najmniej 3 razy wyższa od wartości basenu wakacyjnego. Aby pomóc, podajemy 2 małe przykłady:
Jeśli saldo dostępne dla Twojej puli wakacyjnej wynosi 50 €, możesz go użyć do zarezerwowania minimalnego pobytu w wysokości 150 €przed dniem 30 września 2025 r.
Jeśli saldo dostępne dla Twojej puli wakacyjnej wynosi 100 €, możesz go użyć do zarezerwowania minimalnego pobytu w wysokości 300 €przed dniem 30 września 2025 r.
Spokojnie, prawda?
Cena zakwaterowania jest mniejsza niż 3 razy więcej niż basen? Bez paniki, będziemy automatycznie obliczyć maksymalną kwotę można wykorzystać do tego zakwaterowania!
Jeśli saldo dostępne dla Twojej puli wakacyjnej wynosi 50 €, możesz go użyć do zarezerwowania minimalnego pobytu w wysokości 150 €przed dniem 30 września 2025 r.
Jeśli saldo dostępne dla Twojej puli wakacyjnej wynosi 100 €, możesz go użyć do zarezerwowania minimalnego pobytu w wysokości 300 €przed dniem 30 września 2025 r.
Spokojnie, prawda?
Cena zakwaterowania jest mniejsza niż 3 razy więcej niż basen? Bez paniki, będziemy automatycznie obliczyć maksymalną kwotę można wykorzystać do tego zakwaterowania!
Jak tylko dokonasz rezerwacji, odłożymy na bok ilość Twojego basenu. Kiedy wakacje się skończą, kredyt będzie dostępny w basenie. Można teraz korzystać z basenu do nowej rezerwacji, pod warunkiem, że pobyt odbędzie się przed 30 września 2025.
Zaloguj się na swoje konto i przed dokonaniem płatności kliknij „Wykorzystuję środki”. W przeglądzie nagród zobaczysz, że kwota puli nagród jest odejmowana od kwoty do zapłaty.
Rabat 10% z puli nagród naliczany jest od ceny noclegu. Zarezerwowane opcje, opłaty za usługi, opłaty za sprzątanie, ubezpieczenie, dopłaty i inne koszty nie są wliczone w cenę. Maksymalna zniżka, z której możesz skorzystać, wynosi 300 €.
Twój basen będzie miał zastosowanie do wszystkich pobytów, których wysokość zakwaterowania jest co najmniej 3 razy wyższa niż wartość Twojego basenu wakacyjnego. Cena zakwaterowania jest mniejsza niż 3 razy więcej niż basen? Nie panikuj, automatycznie obliczymy maksymalną kwotę, jaką możesz wykorzystać w tym obiekcie! Zaloguj się na swoje konto podróży, aby sprawdzić, czy kwota dopisana do Twojego puli jest dostępna Podczas rezerwacji, kliknij przycisk "Używam mojego basenu" przed dokonaniem płatności. Hop kwota nagrody zostanie odjęta od ceny nowego pobytu i dlatego zapłacisz pobyt taniej!
Jeśli anulujesz kolejny pobyt, kwota puli nagród również zostanie anulowana.
Weź wielką inspirację, znajdziemy rozwiązanie! Po pierwsze, sprawdź, czy wykonałeś następujące czynności:
- Jesteś zalogowany na swoje konto.
- Ilość w basenie jest dostępna. Jeśli kwota jest nadal "czeka", trzeba będzie poczekać do końca pobytu, aby go użyć.
- Data przyjazdu pobytu jest przed 30 września 2025.
Kwota zawarta w Twoim kotku nie może zostać wykorzystana z mocą wsteczną i obowiązuje wyłącznie na przyszłą rezerwację.
Jeśli Twoje środki wygasły, oznacza to, że nie dokonywałeś rezerwacji przez jakiś czas. Ale nie martw się, jeśli dokonasz ponownej rezerwacji w Vacansoleil, natychmiast skorzystasz z 10% zniżki od wartości zarezerwowanego noclegu, ważnej na przyszły pobyt!
Nie, niestety nie jest to możliwe. W związku z przejęciem Vacansoleil stare rabaty i kody promocyjne zostały dezaktywowane. Zawsze możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Będziemy mogli sprawdzić, czy istnieje możliwość zamiany Twojego kredytu na nowy rabat, który będzie wtedy ważny. Mamy nadzieję, że rozumiecie, że w tej chwili nie możemy składać żadnych obietnic w tej kwestii.
Maeva mocno wierzy w przyszłość marki Vacansoleil. Ponadto koncepcja maeva doskonale koresponduje z działalnością Vacansoleil. Albo, jak mówi Nicolas Beaurain, dyrektor Maeva: „Vacansoleil to ważna i silna marka z ponad 50-letnim doświadczeniem na europejskim rynku kempingowym. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy utrzymać tę markę i zapewnić jej nową przyszłość Nie tylko w Holandii, ale także w innych krajach europejskich. Będziemy ciężko nad tym pracować w nadchodzących miesiącach.
Tak, Vacansoleil już od kilku miesięcy jest częścią wielkiej rodziny Maeva!
Pamiętaj, że dla Ciebie nic się nie zmienia poza nowymi destynacjami i nowymi kempingami w całej Europie, a szczególnie we Francji!
Pamiętaj, że dla Ciebie nic się nie zmienia poza nowymi destynacjami i nowymi kempingami w całej Europie, a szczególnie we Francji!
Oczywiście, że wróciliśmy! Vacansoleil powrócił z wielkimi fanfarami pod koniec 2023 roku! Co prawda nasza firma w zeszłym roku ogłosiła upadłość, ale specjalistka od kempingów we Francji Maeva (z tej samej grupy co Center Parcs) kupiła nazwę Vacansoleil i część jej pracowników. Krótko mówiąc, wracamy do działania! W naszych nowych biurach w Westerhoven z niecierpliwością czekamy na kolejną pomoc w znalezieniu idealnego miejsca na wakacje na kempingu.
Teraz, gdy maeva i Vacansoleil połączyły siły, oddział Vacansoleil przeszedł transformację. Ponieważ ciężko pracujemy nad nową witryną, na niektórych stronach mogą nadal pojawiać się automatyczne teksty. To tylko tymczasowe. Już niedługo ruszy zupełnie nowa strona, pełna inspiracji i uproszczonych funkcji wyszukiwania. Poza tym będziesz mieć większy wybór niż wcześniej. Do tego czasu możesz po prostu bezproblemowo wyszukiwać i rezerwować w bieżącej witrynie. Wkrótce powitamy Cię w nowym środowisku!
Oczywiście zawsze możesz się z nami skontaktować. Nasza nowa obsługa klienta jest już dostępna i chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Potrzebujesz więcej informacji na temat kempingu? Masz pytanie dotyczące Vacansoleil? Nie wahaj się dłużej i odbierz telefon. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30–19:30, w sobotę w godzinach 9:00–17:00 oraz w niedzielę w godzinach 10:00–17:00.
Oczywiście ! Zawsze możesz spokojnie zarezerwować u nas wakacje na kempingu. Vacansoleil dzięki maeva zyskał nowego właściciela, ale nadal będziemy działać pod tą samą zaufaną nazwą: Vacansoleil. Ten nowy rozwój pozwala nam poszerzyć nasze możliwości i zaoferować najlepsze możliwe wrażenia z wakacji, wciąż z tą samą pasją i gwarantowaną jakością, jakiej oczekujesz od nas od 55 lat. Tak więc w 2024 roku nadal jesteśmy gotowi spełnić Twoje wakacyjne pragnienia. Rezerwuj spokojnie, a my zaoferujemy Ci najlepsze możliwe wakacje na kempingu!
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat współpracy Vacansoleil i Maeva? Więc spójrz tutaj
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat współpracy Vacansoleil i Maeva? Więc spójrz tutaj
Vacansoleil zostało przejęte przez maeva, internetowe biuro podróży Grupy Pierre & Vacances – Center Parcs, w październiku 2023 r. Jest to sytuacja korzystna dla Vacansoleil i dla Ciebie, jako entuzjasty biwakowania. Maeva to znana marka wakacyjna we Francji, posiadająca prawdziwą pasję i wiedzę na temat wakacji na kempingu. Oprócz wynajmu zakwaterowania i apartamentów, maeva oferuje ponad 1300 kempingów na własnej platformie internetowej. Co roku ponad pół miliona osób rezerwuje wakacje w Maeva. Teraz, gdy Vacansoleil i Maeva połączyły siły, będziesz mógł skorzystać z jeszcze szerszego wyboru wakacyjnych atrakcji i jeszcze większej liczby opcji.
Chcesz dowiedzieć się więcej o współpracy Vacansoleil i Maeva? Więc spójrz tutaj
Chcesz dowiedzieć się więcej o współpracy Vacansoleil i Maeva? Więc spójrz tutaj
Maeva to internetowe biuro podróży Grupy Pierre & Vacances – Center Parcs i od października 2023 r. właściciel Vacansoleil. Maeva jest pionierem wakacji i oferuje bardzo szeroki wybór obiektów do wynajęcia, w tym 1300 kempingów, na jednej platformie. Co roku ponad pół miliona osób rezerwuje wakacje w Maeva. Przykładowo Maeva posiada własne pola namiotowe, które stanowią ponad 60% rezerwacji w sezonie letnim. Co roku na stronie internetowej maeva dokonuje się 140 000 rezerwacji. Ponadto Maeva angażuje się w transformację ekologiczną w sektorze wynajmu wakacyjnego. W 2017 roku firma maeva uruchomiła program franczyzowy „Camps maeva”, w którym zrzeszone są już 44 kempingi.
Chcesz dowiedzieć się więcej o współpracy Vacansoleil i Maeva? Więc spójrz tutaj
Chcesz dowiedzieć się więcej o współpracy Vacansoleil i Maeva? Więc spójrz tutaj
Dla Was, jako entuzjastów biwakowania, wszystko pozostanie takie samo. Duża liczba kempingów w atrakcyjnych cenach, a także nasza zaufana obsługa pozostaną takie same, jakich od nas oczekujesz. Dodatkowo ciężko pracujemy nad nową stroną internetową, która jeszcze bardziej ułatwi rezerwację wakacji. W najbliższej przyszłości możesz spodziewać się optymalizacji, takich jak inteligentna funkcja wyszukiwania i poszerzenia oferty naszych kempingów. Mamy nadzieję, że zapewnimy Państwu jeszcze lepsze wrażenia z wakacji.
Obie opcje mogą być interesujące, ale Early Booking oferuje wielką przewagę: więcej wyborów.
Najbardziej popularne kempingi i zakwaterowanie można już zakończyć w ostatniej chwili. Chcesz być pewien, aby przejść do swojego ulubionego kempingu i na daty chcesz? Wczesna rezerwacja jest najbezpieczniejszym i najbardziej rozsądnym wyborem.
Najbardziej popularne kempingi i zakwaterowanie można już zakończyć w ostatniej chwili. Chcesz być pewien, aby przejść do swojego ulubionego kempingu i na daty chcesz? Wczesna rezerwacja jest najbezpieczniejszym i najbardziej rozsądnym wyborem.
W przypadku wcześniejszej rezerwacji, płacisz tylko 15% kaucji. Stanowi to połowę normalnego odsetka depozytów (30%). Płacisz tylko 30 dni przed rozpoczęciem wakacji.
Jeśli wybrać Flexi podczas rezerwacji, można anulować za darmo do 30 dni przed przyjazdem i uzyskać zwrot natychmiast. Z opcją Flexi + możesz nawet anulować za darmo do jednego dnia przed odlotem. Należy pamiętać, że dla niektórych okresów lub zakwaterowania, specjalne dyskontowane stawki stosuje się, gdy wolne anulowanie nie jest możliwe. Jest to zawsze wyraźnie wskazane na liście cen kempingowych.
Nic! Jako Early Booker, nie masz opłaty za rezerwację. Dodatkowa zaleta do rezerwacji wczesnej rezerwacji!
W Vacansoleil gwarantujemy, że zarezerwujesz wakacje za najniższą możliwą cenę. Jeśli w ciągu 24 godzin od daty rezerwacji znajdziesz ten sam pobyt taniej z innym biurem podróży w Unii Europejskiej, zwrócimy Ci różnicę cen. Wystarczy wysłać e-mail na adres aftersales @ vacansoleil.com, wskazując numer referencyjny rezerwacji z Vacansoleil i konkurencyjną ofertą innego dostawcy.
Ważne: pobyt musi być dokładnie taki sam: ten sam kemping, to samo zakwaterowanie i te same daty podróży. Gwarancja ta nie ma zastosowania, jeżeli ceny Vacansoleil następnie spadną (na przykład z powodu ofert last minute).
Gwarancja najniższej ceny dotyczy tylko ceny wynajmu zakwaterowania, a nie opłaty rezerwacyjnej, dodatków lub dodatkowych opłat.
Ważne: pobyt musi być dokładnie taki sam: ten sam kemping, to samo zakwaterowanie i te same daty podróży. Gwarancja ta nie ma zastosowania, jeżeli ceny Vacansoleil następnie spadną (na przykład z powodu ofert last minute).
Gwarancja najniższej ceny dotyczy tylko ceny wynajmu zakwaterowania, a nie opłaty rezerwacyjnej, dodatków lub dodatkowych opłat.
APST oznacza Stowarzyszenie Solidarność Turystyki Profesjonalnej. Ta renomowana organizacja zapewnia gwarancje finansowe i wsparcie, jeśli organizacja turystyczna napotka problemy. Jeżeli biuro podróży, w którym dokonałeś rezerwacji, nie jest w stanie obsłużyć wycieczki, APST gwarantuje, że nadal będziesz mógł odbyć tę samą podróż w innym stowarzyszonym biurze podróży. Zajmą się wakacjami. Jeżeli nie jest to możliwe, APST gwarantuje zwrot pieniędzy. Przeczytaj tutaj, aby uzyskać więcej informacji.
Wierzymy, że ważne jest, abyś rezerwował wakacje z całkowitym spokojem i pewnością siebie. Ponieważ w 2023 roku Vacansoleil stało się częścią francuskiej grupy Pierre et Vacances-Center Parcs (i jest zarządzane przez internetowego organizatora wycieczek maeva-La France du Nord au Sud), dokonując rezerwacji u nas, automatycznie korzystasz z ubezpieczenia APST. Nie ma znaczenia, że jest to organizacja francuska.