Jakie są warunki Gwarancji Najniższej Ceny?
W Vacansoleil możesz zarezerwować wakacje w najlepszej cenie.
Czy w ciągu 24 godzin od rezerwacji u jednego z naszych konkurentów znalazłeś ten sam pobyt tańszy? Zwrócimy Ci różnicę.
W takim przypadku wyślij wiadomość e-mail na adres aftersales@vacansoleil.com, podając cenę drugiej marki i numer rezerwacji Vacansoleil. Oczywiście musi to być dokładnie ten sam pobyt: ten sam kemping, to samo zakwaterowanie oraz te same daty przyjazdu i wyjazdu.Gwarancja Najniższej Ceny nie obowiązuje w przypadku spadku ceny Vacansoleil.
Ponieważ nasze dostępne zapasy stale się zmieniają, ceny mogą ulec zmianie. Na przykład, jeśli weźmiemy pod uwagę oferty last minute i tymczasowe rabaty. Gwarancja Najniższej Ceny ma zastosowanie tylko wtedy, gdy ten sam pobyt będzie tańszy w ofercie innej marki w ciągu 2 godzin od rezerwacji.
Gwarancja Najniższej Ceny dotyczy wyłącznie ceny wynajmu, a nie kosztów związanych z rezerwacją, wybranymi opcjami czy innymi kosztami dodatkowymi.
Jakie są dostępne opcje płatności?
Oferujemy kilka metod płatności, wybór należy do Ciebie!
- Karta bankowa: bezpośrednio na bezpiecznej stronie lub telefonicznie z doradcą klienta
- Paypal: na bezpiecznej stronie - pamiętaj, że musisz zapłacić za pobyt w całości, bez depozytu.
- Przelew: patrz sekcja „opłać rezerwację przelewem bankowym”
- Czeki bankowe (+18 euro): Opłaty za usługi wzrosły o 18 euro. Należy pamiętać, że w przypadku płatności za wycenę rezerwacja zostanie zablokowana dopiero po otrzymaniu wyceny. W terminie krótszym niż 15 dni od rozpoczęcia pobytu czeki bankowe nie będą akceptowane.
- Bony wakacyjne (ANCV) / Bony upominkowe (Shot grupowy, bilety komplementy, Cadhoc) (+ 18 euro) Dodatkowe opłaty za usługę dla tej metody płatności, oprócz kwoty opłaty początkowej : Akceptujemy bony wakacyjne lub prezenty w postaci czeków do maksymalnej kwoty w wysokości 70% całkowitej kwoty pobytu. Jeśli do wylotu pozostało więcej niż miesiąc, najpierw poprosimy Cię o wpłatę 30% zaliczki w celu zabezpieczenia rezerwacji. W takim przypadku radzimy Państwu wpłacić kaucję na przykład kartą kredytową i przesłać nam bony wakacyjne na pokrycie pozostałej kwoty (które muszą dotrzeć do nas na miesiąc przed wyjazdem).
- ANCV Connect : bezpośrednio na bezpiecznej stronie lub telefonicznie z doradcą klienta. W przeciwieństwie do czeków ANCV, całą kwotę za pobyt można opłacić w ANCV Connect bez dodatkowych kosztów. Należy pamiętać, że jeśli ANCV connect nie pokrywa całej kwoty pobytu, pozostałą część należy uiścić kartą kredytową.
Jeśli jest to wyjazd za mniej niż miesiąc, poprosimy Cię o dokonanie pełnej płatności w celu zablokowania rezerwacji. Możesz jednak zapłacić całą kwotę na przykład kartą kredytową, a następnie przesłać nam bony wakacyjne. Automatycznie ponownie zasilimy Twoją kartę bankową kwotą przesłaną w ramach bonów wakacyjnych (pomniejszoną o koszty przetwarzania poczty) za Twoją rezerwację w ciągu maksymalnie 2 miesięcy.
Prześlij wymaganą kwotę na adres:
maeva.com, Francja z północy na południe - Serwis rezerwacji - 11 rue de Cambrai - 75019 Paryż
W celu uzyskania dalszych informacji na temat pobytu nasi Doradcy Wakacyjny pozostają do Państwa dyspozycji od poniedziałku do soboty w godzinach 9:30 - 19:30.
Jak uzyskać dostęp do mojego konta podróżnego?
To bardzo proste: dostęp do Konta Podróżnego można uzyskać ze strony głównej serwisu lub
klikając tutaj .
Aby się zidentyfikować, wystarczy podać swój adres e-mail i hasło utworzone podczas tworzenia konta.
Jeśli nie pamiętasz hasła, po prostu kliknij zapomniane hasło i gotowe!
Jak mogę zmodyfikować swoją rezerwację?
Możesz zgłosić prośbę o modyfikację, logując się na swoje Konto Podróżnego i klikając sekcję „Zmień lub anuluj pobyt”, aby napisać swoją prośbę.
Twoja rezerwacja może zostać zmodyfikowana w zależności od dostępności. Za zmianę terminu, wynajmu lub rodzaju noclegu zostanie pobrana opłata ryczałtowa w wysokości 40 euro. Jeśli modyfikacja wiąże się z opłatami za anulowanie pobieranymi przez naszego gospodarza, możesz zostać obciążony tymi kosztami.
Chciałbym zamówić telewizor, łóżeczko dziecięce...
Bez problemu ! Opcje takie jak krzesełko dla dziecka, łóżeczko dla dziecka, telewizor... jeśli nie są automatycznie częścią usługi, należy zamówić w pensjonacie.
W tym celu możesz zapisać swoje życzenie w przeznaczonym do tego białym polu na stronie potwierdzenia zamówienia. Jeśli już sfinalizowałeś rezerwację, prześlij nam swoje zapytanie e-mailem, podając numer pliku i nazwę, pod którą został zarejestrowany. Następnie wyślemy go do naszego partnera hostingowego.
Jeśli Twój kupon wymiany jest już dostępny na Twoim Koncie Podróżnika, możesz również skontaktować się bezpośrednio z naszym partnerem hostingowym, którego dane kontaktowe widnieją na dokumencie.
O jakie dokumenty będę proszony po przyjeździe?
Po przybyciu na miejsce recepcja obiektu poprosi Cię o „kupon wymiany” (zwany także „kuponem” lub „dokumentem podróży”). Dokument ten zawiera podsumowanie wszystkich informacji związanych z Twoim pobytem: dane kontaktowe Twojego zakwaterowania, godziny przyjazdu, informacje o miejscu docelowym wakacji itp.
Kupon wymiany można pobrać z konta podróżnego/przestrzeni na moim koncie kilka dni po uregulowaniu salda pobytu. Zostaniesz poinformowany e-mailem.
UWAGA: aby mieć dostęp do rezerwacji po przyjeździe, należy przedstawić kupon wymiany.
Aby wydrukować kupon wymiany, po prostu przejdź do swojego konta podróżnego dostępnego na stronie głównej maeva.com. Możesz zidentyfikować się za pomocą adresu e-mail i hasła utworzonego podczas rejestracji. Następnie uzyskasz dostęp do podsumowania swojego pliku. Następnie wybierz opcję „Wydrukuj mój kupon”. Pojawia się to przy użyciu aplikacji Acrobat Reader, wystarczy rozpocząć drukowanie.
W razie trudności z pobraniem vouchera nasi Doradcy Wakacyjni pozostają do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30 - 19:30 oraz w sobotę w godzinach 14:00 - 19:00.
01 81 80 25 43.
Miłego pobytu i nie wahaj się podzielić swoimi pamiątkowymi zdjęciami w sieci z #maevacom!
Chciałbym, żeby moje mieszkanie miało wyjątkowy widok.
I rozumiemy Cię! :)
Zachęcamy do zapisania swoich życzeń w przeznaczonym do tego białym polu na stronie potwierdzenia zamówienia. Jeśli już sfinalizowałeś swoje zamówienie, wyślij nam swoją prośbę e-mailem na adres infos@maeva.com, podając numer pliku i nazwę, pod którą został on zarejestrowany. Następnie wyślemy go do naszego partnera hostingowego.
UWAGA: apartamenty przydzielane są przez rezydencje. W tych warunkach nie możemy zagwarantować w 100%, że Twoja prośba zostanie spełniona. Jednak nasi partnerzy hostingowi zawsze dokładają wszelkich starań, aby spełnić Twoje oczekiwania!
Czy mogę przewidzieć wszystkie procedury przylotu i depozytu online?
To jest to, co radzimy Ci zrobić, ale zależy to od obiektu, w którym dokonałeś rezerwacji.
Na większości kempingów i wypożyczalni „maeva Home” nie musisz już udawać się do recepcji, aby odebrać klucze ani płacić podatku turystycznego!
Dzięki wstępnemu odprawie w 100% online wszystkie te formalności mogą odbyć się online, a klucze będą na Ciebie czekać bezpośrednio w wynajmowanym mieszkaniu. W przypadku wymeldowania dostępna jest również bezkontaktowa dostawa kluczy.
Gdzie mogę znaleźć adres zarezerwowanego noclegu?
Informacje te są dostępne na Twoim „kunecie wymiany”.
Dokument ten zawiera podsumowanie wszystkich informacji związanych z Twoim pobytem. Znajdziesz tu dane kontaktowe swojego obiektu noclegowego, mapę dojazdu i wiele informacji o Twojej destynacji wakacyjnej.
Kupon wymiany można pobrać z Konta podróżnego kilka dni po uregulowaniu salda pobytu. Zostaniesz poinformowany e-mailem.
UWAGA: Nie podajemy danych kontaktowych naszych obiektów wakacyjnych przed dokonaniem płatności pozostałej części pobytu.
Czy mogę wyjechać na wakacje ze swoim zwierzakiem?
Twój mały towarzysz również ma prawo do zmiany scenerii! Na naszej stronie często znajdziesz kryterium: zwierzęta akceptowane. Będziesz mieć wówczas dostęp do ponad 15 000 obiektów wakacyjnych, które są „przyjazne zwierzętom”!
Przepraszamy za chomika Chouquette, jedynymi zwierzętami dozwolonymi w obiektach wypoczynkowych są psy i koty - z wyjątkiem kategorii niebezpiecznych i które można trzymać na smyczy.
Przyjmowanie zwierząt często podlega dodatkowej opłacie dziennej, którą należy uiścić na miejscu. Odpowiada to dokładniejszemu sprzątaniu w celu na przykład usunięcia włosów... Liczba naszych czworonożnych przyjaciół jest ograniczona do 1 na kwaterę i po przyjeździe należy przedstawić aktualną książeczkę szczepień.
Ponosisz odpowiedzialność cywilną. Rex musi zatem towarzyszyć Ci przez cały dzień i nie może zostawać sam w wynajmowanym obiekcie. Mimo wszystko... dla niego też to wakacje!
Abyś został przyjęty w jak najlepszych warunkach, pamiętaj o zaznaczeniu przy rezerwacji, że przyjeżdżasz z Rexem, Feliksem lub Miną... w końcu ze swoim zwierzęciem.
Aby pobyt był spokojny, nasz partner, Fundacja 30 Milionów Przyjaciół, przygotowała listę kontrolną pełną wskazówek dotyczących spokojnego podróżowania oraz cennych porad, które można znaleźć na stronie: www.nosvacancesentreamis.com/
Jakie są możliwe godziny przyjazdu?
W większości przypadków przyjazdy mają miejsce między 17:00 a 19:00, co daje zespołom na miejscu czas na przygotowanie zakwaterowania po wyjeździe poprzednich urlopowiczów.
W przypadku późniejszego przyjazdu lub w inny dzień niż sobota, możesz z kilkudniowym wyprzedzeniem skontaktować się z obiektem pod numerem podanym na voucherze, aby go powiadomić i ustalić z nim warunki odbioru kluczy.
Czy pościel jest wliczona w cenę?
To zależy od zakwaterowania!
Informacje te pojawiają się w opisie Twojego zakwaterowania na Twoim Koncie Podróżnika (w sekcji: Dowiedz się więcej) dostępnym ze strony głównej. Jeśli wypożyczenie pościeli jest opcjonalne, możesz przywieźć własne lub zapłacić za tę usługę dodatkowo.
Spodziewam się przybyć później niż ostateczny termin przyjazdu.
Na Twoim voucherze, dokumencie zawierającym wszystkie informacje dotyczące Twojego pobytu, znajdziesz godziny otwarcia recepcji w dniu Twojego przyjazdu, a także numer telefonu do Twojego zakwaterowania. Koniecznie skontaktuj się z nimi, aby poinformować ich o opóźnieniu i przewidywanym czasie przyjazdu, a następnie przekażą Ci dokładne instrukcje dotyczące odbioru kluczy do Twojego zakwaterowania.
Ile mam zapłacić na miejscu?
Za każdy pobyt we Francji i Hiszpanii należy opłacić podatek turystyczny w wysokości od 0,2 euro do 2 euro za dobę i osobę. W zależności od gminy kwota tego podatku może wynosić zero lub być obniżona w przypadku dzieci poniżej 13 roku życia. Kwota ta jest wymagana od Ciebie po przybyciu do miejsca zakwaterowania.
Kaucję za apartament należy również wpłacić w recepcji zakwaterowania po przyjeździe. Jej kwota widnieje na voucherze. Czasami opłaty (woda, prąd) należy uiszczać według stanu licznika lub według stałej stawki, w tym przypadku jest to określone na kuponie.
I to wszystko !
Miłego pobytu i nie wahaj się podzielić z nami swoimi zdjęciami w mediach społecznościowych!
Ile mam zapłacić na miejscu?
Za każdy pobyt we Francji i Hiszpanii należy opłacić podatek turystyczny w wysokości od 0,2 euro do 2 euro za dobę i osobę. W zależności od gminy kwota tego podatku może wynosić zero lub być obniżona w przypadku dzieci poniżej 13 roku życia. Kwota ta jest wymagana od Ciebie po przybyciu do miejsca zakwaterowania.
Kaucję za apartament należy również wpłacić w recepcji zakwaterowania po przyjeździe. Jej kwota widnieje na voucherze. Czasami opłaty (woda, prąd) należy uiszczać według stanu licznika lub według stałej stawki, w tym przypadku jest to określone na kuponie.
I to wszystko !
Miłego pobytu i nie wahaj się podzielić z nami swoimi zdjęciami w mediach społecznościowych!
Kiedy powinienem zapłacić za urlop?
Przy dokonaniu rezerwacji poprosimy Państwa o wpłatę zadatku w wysokości 30% ceny pobytu. Musisz natychmiast wpłacić tę kaucję. Pozostałą kwotę należy wpłacić jedynie na 30 dni przed datą wyjazdu. Można także zapłacić za cały pobyt jednorazowo lub w kilku ratach. Jeżeli dokonasz rezerwacji na mniej niż 30 dni przed datą wyjazdu, poprosimy Cię o jednorazową płatność za cały pobyt.
Ile wynosi depozyt?
Kaucja wynosi 30% kwoty pobytu. Obejmuje to opłatę za złożenie wniosku w wysokości 20,00 €, obowiązkowe uczestnictwo w Funduszu Katastrofowym, obowiązkowe uczestnictwo w wysokości 10,00 € w SGR (Stichting Garantiefonds Reisgelden) oraz dodatkowo kwotę wybranego ubezpieczenia.
Jakie są obowiązkowe koszty dodatkowe?
Istnieją pewne obowiązkowe koszty, ale dzięki temu możesz cieszyć się wakacjami ze spokojem ducha. Czasami w miejscu wypoczynku będziesz musiał zapłacić opłatę środowiskową lub podatek turystyczny.
Zdarza się również, że wypożyczenie pościeli jest obowiązkowe. Nie martw się, wszystkie koszty zobaczysz z góry w podsumowaniu podróży. W ten sposób będziesz dokładnie wiedzieć, co to jest.
Mam kod rabatowy lub promocyjny. Jak tego użyć ?
Świetna wiadomość, masz kod promocyjny! Z łatwością możesz z niego skorzystać online. Jeśli zarezerwujesz pobyt na naszej stronie, podczas dokonywania rezerwacji będziesz mógł wpisać swój kod promocyjny. Obniżka zostanie odliczona bezpośrednio. To takie proste ! Z niektórych kodów promocyjnych można skorzystać wyłącznie telefonicznie, kontaktując się z naszym działem obsługi klienta. Jeśli tak jest w przypadku Twojego kodu, zostanie to wspomniane w informacjach prawnych.
Jakie są dostępne opcje płatności?
Oferujemy kilka metod płatności, wybór należy do Ciebie!
- Karta bankowa: bezpośrednio na bezpiecznej stronie lub telefonicznie z doradcą klienta
- Paypal: na bezpiecznej stronie - pamiętaj, że musisz zapłacić za pobyt w całości, bez depozytu.
- Przelew: patrz sekcja „opłać rezerwację przelewem bankowym”
- Czeki bankowe (+18 euro): Opłaty za usługi wzrosły o 18 euro. Należy pamiętać, że w przypadku płatności za wycenę rezerwacja zostanie zablokowana dopiero po otrzymaniu wyceny. W terminie krótszym niż 15 dni od rozpoczęcia pobytu czeki bankowe nie będą akceptowane.
- Bony wakacyjne (ANCV) / Bony upominkowe (Shot grupowy, bilety komplementy, Cadhoc) (+ 18 euro) Dodatkowe opłaty za usługę dla tej metody płatności, oprócz kwoty opłaty początkowej : Akceptujemy bony wakacyjne lub prezenty w postaci czeków do maksymalnej kwoty w wysokości 70% całkowitej kwoty pobytu. Jeśli do wylotu pozostało więcej niż miesiąc, najpierw poprosimy Cię o wpłatę 30% zaliczki w celu zabezpieczenia rezerwacji. W takim przypadku radzimy Państwu wpłacić kaucję na przykład kartą kredytową i przesłać nam bony wakacyjne na pokrycie pozostałej kwoty (które muszą dotrzeć do nas na miesiąc przed wyjazdem).
- ANCV Connect : bezpośrednio na bezpiecznej stronie lub telefonicznie z doradcą klienta. W przeciwieństwie do czeków ANCV, całą kwotę za pobyt można opłacić w ANCV Connect bez dodatkowych kosztów. Należy pamiętać, że jeśli ANCV connect nie pokrywa całej kwoty pobytu, pozostałą część należy uiścić kartą kredytową.
Jeśli jest to wyjazd za mniej niż miesiąc, poprosimy Cię o dokonanie pełnej płatności w celu zablokowania rezerwacji. Możesz jednak zapłacić całą kwotę na przykład kartą kredytową, a następnie przesłać nam bony wakacyjne. Automatycznie ponownie zasilimy Twoją kartę bankową kwotą przesłaną w ramach bonów wakacyjnych (pomniejszoną o koszty przetwarzania poczty) za Twoją rezerwację w ciągu maksymalnie 2 miesięcy.
Prześlij wymaganą kwotę na adres:
maeva.com, Francja z północy na południe - Serwis rezerwacji - 11 rue de Cambrai - 75019 Paryż
W celu uzyskania dalszych informacji na temat pobytu nasi Doradcy Wakacyjny pozostają do Państwa dyspozycji od poniedziałku do soboty w godzinach 9:30 - 19:30.
Do kiedy mogę bezpłatnie anulować pobyt?
To zależy od pobytów. Jeśli wybrałeś naszą gwarancję bezpłatnej anulacji, możesz bezpłatnie anulować rezerwację do 30 dni przed datą rozpoczęcia pobytu. Oferujemy tę opcję dla większości naszych kierunków, jednak niektóre stanowią wyjątki. Zaloguj się na swoje konto Mój Vacansoleil, aby zapoznać się z zasadami anulowania pobytu.
Kiedy i w jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 48 godzin, korzystając z użytej metody płatności. Z Flexi+: 80% wpłaconej kwoty zostanie zwrócone w ciągu 48 godzin (z wyłączeniem kosztów ubezpieczenia), a 20% zostanie zwrócone na Twój kotek na koncie podróżnym do wykorzystania na kolejne wakacje w ciągu 1 roku od daty spłaty.
Jak mogę anulować rezerwację?
Aby anulować rezerwację lub po prostu poznać warunki anulowania, wystarczy zalogować się na swoje konto podróżnego, kliknąć menu „Moje nadchodzące pobyty”, a następnie zakładkę „Anuluj mój pobyt”.
Należy pamiętać, że prośby o anulowanie rezerwacji nie można zarejestrować telefonicznie.
Jakie powody lub dokumenty potwierdzające muszę anulować?
Nic, nic, nic! Jeśli naprawdę chcesz podać powód, możesz udostępnić go na Instagramie z hasztagiem #flexi+ #vacansoleil.
Czy dotyczy to wszystkich rodzajów zakwaterowania oferowanych przez Vacansoleil? Dostępne wszystkie 50 000 pobytów?
Tak, tak i jeszcze raz tak! Flexi+ jest dostępny dla wszystkich obiektów zakwaterowania i jest to usługa oferowana wyłącznie przez Vacansoleil.
Czy dotyczy to również pakietów, opcji, sprzątania itp.? ?
Wybierając pakiet Flexi lub Flexi+ otrzymasz jedynie zwrot kosztów za pobyt. Nie dotyczy to pozostałych opcji i ubezpieczeń.
Jaka jest różnica w porównaniu z ubezpieczeniem od rezygnacji?
W przypadku klasycznego ubezpieczenia od rezygnacji warunki ustala ubezpieczyciel. Ogólnie rzecz biorąc, zwrot pieniędzy otrzymasz tylko wtedy, gdy będziesz musiał anulować rezerwację z pilnych powodów, takich jak choroba, śmierć lub zwolnienie z pracy. Powody te nie dotyczą pakietów Flexi i zwrot pieniędzy otrzymasz także, jeśli będziesz chciał pojechać np. do innego miejsca docelowego. Należy jednak pamiętać, że ostateczny termin anulacji różni się w zależności od wybranego pakietu Flexi. Jest to 30 dni przed datą rozpoczęcia pobytu w Flexi i do 1 dnia przed rozpoczęciem pobytu w Flexi+.
Jak wyświetlić szczegóły mojej rezerwacji?
Aby uzyskać dostęp do podsumowania rezerwacji, wystarczy zalogować się na swoje Konto Podróżnego, dostępne na stronie głównej naszej witryny internetowej. Dzięki temu będziesz miał dostęp do szczegółów zarezerwowanego pobytu, kwoty już zapłaconej, salda do zapłaty itp. Możesz także zarezerwować dodatkowe opcje lub wydrukować kupon wymiany.
Czy możemy dokonać wyboru?
Świetnie, zakochałeś się w którymś z naszych pobytów?! Niestety nie bierzemy żadnej opcji. Brane są pod uwagę wyłącznie rezerwacje z wpłatą kaucji w wysokości 30% kwoty wynajmu wraz z wysokością opłat eksploatacyjnych.
Aby mieć pewność, że wybrany przez Ciebie pobyt będzie udany, zalecamy wpłatę niezbędnej kaucji telefonicznie lub online w celu potwierdzenia rezerwacji.
Mam problem z rezerwacją pobytu na stronie, co mam zrobić?
Bierzesz głęboki oddech i dzwonisz do naszych Doradców Wakacyjnych (są dostępni od poniedziałku do soboty w godzinach 9:30-19:30). Znają dobrze nasze destynacje i są do Państwa dyspozycji, aby udzielić Państwu informacji oraz pomóc w wyborze i rezerwacji pobytu.
Jak mogę zmodyfikować swoją rezerwację?
Możesz zgłosić prośbę o modyfikację, logując się na swoje Konto Podróżnego i klikając sekcję „Zmień lub anuluj pobyt”, aby napisać swoją prośbę.
Twoja rezerwacja może zostać zmodyfikowana w zależności od dostępności. Za zmianę terminu, wynajmu lub rodzaju noclegu zostanie pobrana opłata ryczałtowa w wysokości 40 euro. Jeśli modyfikacja wiąże się z opłatami za anulowanie pobieranymi przez naszego gospodarza, możesz zostać obciążony tymi kosztami.
Chciałbym przekształcić moją wycenę w rezerwację wiążącą.
Doskonała wiadomość, a to oznacza, że zbliżają się wakacje!
Aby potwierdzić rezerwację, wystarczy wpłacić depozyt w wysokości 30% kwoty wynajmu wraz z kwotą opłat serwisowych i gwarancją anulowania (w razie potrzeby).
Na niecały miesiąc przed wyjazdem należy dokonać pełnej płatności za pobyt w celu potwierdzenia rezerwacji.
Czy moja rezerwacja jest wiążąca po dokonaniu płatności na stronie?
Po otrzymaniu płatności rezerwacja zostaje przekazana do wybranego obiektu noclegowego. Od tego momentu otrzymamy potwierdzenie dostępności zarezerwowanego noclegu tak szybko, jak to możliwe.
W bardzo rzadkim przypadku braku dostępności, anulujemy płatność i wrócimy do Ciebie, aby wspólnie poszukać innego noclegu dostosowanego do Twoich potrzeb. Jeśli pieniądze zostały już pobrane z Twojego konta i nie znaleziono zadowalającej alternatywy, Twoja karta zostanie natychmiast ponownie zasilona.
Jak uzyskać dostęp do mojego konta podróżnego?
To bardzo proste: dostęp do Konta Podróżnego można uzyskać ze strony głównej serwisu lub
klikając tutaj .
Aby się zidentyfikować, wystarczy podać swój adres e-mail i hasło utworzone podczas tworzenia konta.
Jeśli nie pamiętasz hasła, po prostu kliknij zapomniane hasło i gotowe!
Dlaczego jestem proszony o podanie moich danych kontaktowych?
Potrzebujemy Twoich danych kontaktowych, aby się z Tobą skontaktować, w żadnym wypadku nie będą one udostępniane osobom trzecim. Możesz zatem bez obaw je opuścić, radzimy to zrobić, gdyż może się zdarzyć, że będziemy musieli skontaktować się z Tobą przed Twoim przyjazdem.
Do kiedy mogę bezpłatnie anulować pobyt?
To zależy od pobytów. Jeśli wybrałeś naszą gwarancję bezpłatnej anulacji, możesz bezpłatnie anulować rezerwację do 30 dni przed datą rozpoczęcia pobytu. Oferujemy tę opcję dla większości naszych kierunków, jednak niektóre stanowią wyjątki. Zaloguj się na swoje konto Mój Vacansoleil, aby zapoznać się z zasadami anulowania pobytu.
Dokonałem już rezerwacji, ale chciałbym skorzystać z gwarancji anulowania rezerwacji, czy jest to możliwe?
Dziękujemy za rezerwację :)
Gwarancję anulowania rezerwacji możesz wykupić wyłącznie podczas pierwszej rezerwacji. Nie można go subskrybować z mocą wsteczną do zamówienia. Całość należy uiścić w momencie dokonywania rezerwacji.
Jak mogę anulować moją ofertę?
Wycena nie stanowi rezerwacji ani opcji i nie gwarantuje przyszłej dostępności wynajmu. Nie można od Ciebie żądać żadnej kwoty za wycenę.
Do kiedy mogę bezpłatnie anulować pobyt?
To zależy od pobytów. Jeśli wybrałeś naszą gwarancję bezpłatnej anulacji, możesz bezpłatnie anulować rezerwację do 30 dni przed datą rozpoczęcia pobytu. Oferujemy tę opcję dla większości naszych kierunków, jednak niektóre stanowią wyjątki. Zaloguj się na swoje konto Mój Vacansoleil, aby zapoznać się z zasadami anulowania pobytu.
Kiedy i w jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 48 godzin, korzystając z użytej metody płatności. Z Flexi+: 80% wpłaconej kwoty zostanie zwrócone w ciągu 48 godzin (z wyłączeniem kosztów ubezpieczenia), a 20% zostanie zwrócone na Twój kotek na koncie podróżnym do wykorzystania na kolejne wakacje w ciągu 1 roku od daty spłaty.
Jak mogę anulować rezerwację?
Aby anulować rezerwację lub po prostu poznać warunki anulowania, wystarczy zalogować się na swoje konto podróżnego, kliknąć menu „Moje nadchodzące pobyty”, a następnie zakładkę „Anuluj mój pobyt”.
Należy pamiętać, że prośby o anulowanie rezerwacji nie można zarejestrować telefonicznie.
Czy dotyczy to wszystkich rodzajów zakwaterowania oferowanych przez Vacansoleil? Dostępne wszystkie 50 000 pobytów?
Tak, tak i jeszcze raz tak! Flexi+ jest dostępny dla wszystkich obiektów zakwaterowania i jest to usługa oferowana wyłącznie przez Vacansoleil.
Jaka jest różnica w porównaniu z ubezpieczeniem od rezygnacji?
W przypadku klasycznego ubezpieczenia od rezygnacji warunki ustala ubezpieczyciel. Ogólnie rzecz biorąc, zwrot pieniędzy otrzymasz tylko wtedy, gdy będziesz musiał anulować rezerwację z pilnych powodów, takich jak choroba, śmierć lub zwolnienie z pracy. Powody te nie dotyczą pakietów Flexi i zwrot pieniędzy otrzymasz także, jeśli będziesz chciał pojechać np. do innego miejsca docelowego. Należy jednak pamiętać, że ostateczny termin anulacji różni się w zależności od wybranego pakietu Flexi. Jest to 30 dni przed datą rozpoczęcia pobytu w Flexi i do 1 dnia przed rozpoczęciem pobytu w Flexi+.
Nie mogę zarezerwować wybranego miejsca docelowego.
Jeśli wybrałeś datę pobytu i nie możesz znaleźć wybranego kierunku, oznacza to, że w wybranym terminie nie mamy już wolnych miejsc w wybranym kierunku lub dla wybranej liczby osób. Możesz zresetować kryteria i powtórzyć wyszukiwanie, wybierając tylko miejsce docelowe.
Nocleg się pojawia, ale kiedy klikam na rezerwuj, pojawia się komunikat, że rezerwacja jest niemożliwa.
Musiało być kilku z Was, którzy zakochali się w tym zakwaterowaniu! Ten komunikat pojawia się, gdy nie ma już żadnej dostępności i jest jeszcze zbyt niedawno (kilka minut), aby wyświetlacz mógł uwzględnić modyfikację.
Ten komunikat jest wyświetlany dla Twojego bezpieczeństwa, abyś nie doznał żadnych rozczarowań.
Ale nie panikuj, na naszej stronie mamy mnóstwo innych świetnych obiektów noclegowych!
Jak działa wyszukiwarka?
To bardzo proste, po uwzględnieniu każdego nowego kryterium pozostałe kryteria wyświetlają się tylko wtedy, gdy dostępna jest dostępność odpowiadająca poprzedniemu kryterium. Dlatego radzimy Ci najpierw wybrać najważniejsze dla Ciebie kryterium (np. data lokalizacji lub budżet).
Dopracowujesz go w miarę upływu czasu i ostatecznie znajdujesz dokładnie taki pobyt, który Ci odpowiada. Wszystkie kryteria nie muszą być wypełniane, jeśli nie masz szczególnych wymagań co do rodzaju pobytu, nie ma potrzeby wypełniania tego pola, dzięki temu nie wykluczysz pobytów, które by Ci odpowiadały.
Przykład: Chcę wyjechać do prestiżowej rezydencji za mniej niż 500 euro.
Wypełniam pole „wybierz swój budżet” oraz pole „wybierz rodzaj noclegu”.
Wyszukiwanie odbywa się samodzielnie według tych kryteriów i podaje możliwe terminy wyjazdu w tej cenie w tego typu kwaterze, bez uwzględnienia liczby osób, regionu czy miejsca docelowego.
Czy strona jest dostępna w innych językach?
Oczywiście !
Aby zmienić język, nic prostszego nie może być. Przejdź na dół strony obok informacji prawnych i odkryj witrynę w języku francuskim, angielskim, hiszpańskim i holenderskim!
Jak korzystać z kredytu lub kodu promocyjnego?
Świetnie, znalazłeś zakwaterowanie swoich marzeń!
Po wybraniu pobytu przejdź do kroku 2 swojego zamówienia zatytułowanego „Opcje i ubezpieczenie”. Na dole strony wpisz kod promocyjny, a następnie kliknij „OK”.
Jeśli wpisany kod promocyjny nie obowiązuje, pamiętaj o sprawdzeniu, czy kod został wpisany poprawnie, jego data ważności i kwalifikowalność ;)
Jak działa świąteczny jackpot?
Za każdą rezerwację w Vacansoleil otrzymasz 10% ceny wynajmu w formie kredytu, maksymalnie do 300 €. Kwotę tę możesz wykorzystać jako rabat na nowy pobyt. Twoja pula nagród stanie się dostępna natychmiast po zakończeniu pobytu i będzie można ją wówczas wykorzystać do nowej rezerwacji. Pamiętaj jednak, że Twój nowy pobyt musi nastąpić przed 30 września 2025 r. Całkowita kwota zarezerwowanego noclegu musi stanowić co najmniej 3-krotność wartości Twojej puli nagród. Oto dwa przykłady:
- Pula nagród wynosi 50 €. Aby móc skorzystać ze zniżki, Twoja nowa rezerwacja musi mieć wartość co najmniej 150 EUR, a pobyt musi odbyć się przed 30 września 2025 r.
- Masz pulę nagród w wysokości 100 €. Aby móc skorzystać ze zniżki, Twoja nowa rezerwacja musi mieć wartość co najmniej 300 EUR, a pobyt musi odbyć się przed 30 września 2025 r.
Łatwe, prawda?
Kiedy moja pula nagród będzie dostępna?
Gdy tylko dokonasz rezerwacji, wstrzymamy kwotę Twojej puli nagród. Po zakończeniu wakacji Twoje środki staną się dostępne w Twoim kotku. Możesz teraz wykorzystać swojego kotka do nowej rezerwacji, pod warunkiem, że pobyt odbędzie się przed 30 września 2025 r.
Jak mogę wymienić pulę nagród na płatność?
Zaloguj się na swoje konto i przed dokonaniem płatności kliknij „Wykorzystuję środki”. W przeglądzie nagród zobaczysz, że kwota puli nagród jest odejmowana od kwoty do zapłaty.
Kwota w moim kotku to niecałe 10% zarezerwowanego pobytu. Po co ?
Rabat 10% z puli nagród naliczany jest od ceny noclegu. Zarezerwowane opcje, opłaty za usługi, opłaty za sprzątanie, ubezpieczenie, dopłaty i inne koszty nie są wliczone w cenę. Maksymalna zniżka, z której możesz skorzystać, wynosi 300 €.
Jak korzystać z funduszu?
Możesz wykorzystać swojego kotka przy każdej nowej rezerwacji, gdzie cena noclegu jest co najmniej 3 razy wyższa od wartości Twojego kotka. Zaloguj się na swoje konto podróżnego, aby sprawdzić saldo. Podczas dokonywania rezerwacji kliknij przycisk „Korzystam z mojego kotka” przed dokonaniem płatności. Wysokość puli nagród zostanie bezpośrednio odjęta od kwoty do wypłaty.
Co się stanie, jeśli odwołam pobyt?
Jeśli anulujesz kolejny pobyt, kwota puli nagród również zostanie anulowana.
Nie mogę skorzystać ze swojego funduszu, co mam zrobić?
Weź głęboki oddech, znajdziemy rozwiązanie! Najpierw sprawdź, czy wykonałeś następujące czynności:
- Jesteś zalogowany na swoje konto.
- Ilość w Twoim kotku jest dostępna. Jeśli kwota jest nadal „oczekująca”, na jej wykorzystanie będziesz musiał poczekać do końca pobytu.
- Cena noclegu, który chcesz zarezerwować, jest co najmniej 3 razy wyższa niż wartość Twojego kredytu.
- Termin przyjazdu przypada przed 30 września 2025 roku.
Jeśli sprawdziłeś te punkty i nadal nie działa, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Czy mogę wykorzystać środki na już dokonaną rezerwację?
Kwota zawarta w Twoim kotku nie może zostać wykorzystana z mocą wsteczną i obowiązuje wyłącznie na przyszłą rezerwację.
Dlaczego moja pula nagród wygasła?
Jeśli Twoje środki wygasły, oznacza to, że nie dokonywałeś rezerwacji przez jakiś czas. Ale nie martw się, jeśli dokonasz ponownej rezerwacji w Vacansoleil, natychmiast skorzystasz z 10% zniżki od wartości zarezerwowanego noclegu, ważnej na przyszły pobyt!
Nadal posiadam kod rabatowy lub promocyjny od Vacansoleil (wydany przed 2024 rokiem). Czy nadal mogę z niego korzystać?
Nie, niestety nie jest to możliwe. W związku z przejęciem Vacansoleil stare rabaty i kody promocyjne zostały dezaktywowane. Zawsze możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Będziemy mogli sprawdzić, czy istnieje możliwość zamiany Twojego kredytu na nowy rabat, który będzie wtedy ważny. Mamy nadzieję, że rozumiecie, że w tej chwili nie możemy składać żadnych obietnic w tej kwestii.
Dlaczego Maeva kupiła Vacansoleil?
Maeva mocno wierzy w przyszłość marki Vacansoleil. Ponadto koncepcja maeva doskonale koresponduje z działalnością Vacansoleil. Albo, jak mówi Nicolas Beaurain, dyrektor Maeva: „Vacansoleil to ważna i silna marka z ponad 50-letnim doświadczeniem na europejskim rynku kempingowym. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy utrzymać tę markę i zapewnić jej nową przyszłość Nie tylko w Holandii, ale także w innych krajach europejskich. Będziemy ciężko nad tym pracować w nadchodzących miesiącach.
Co to oznacza po przejęciu Vacansoleil przez maeva.com?
Tak, Vacansoleil już od kilku miesięcy jest częścią wielkiej rodziny Maeva!
Pamiętaj, że dla Ciebie nic się nie zmienia poza nowymi destynacjami i nowymi kempingami w całej Europie, a szczególnie we Francji!
Czy Vacansoleil nadal istnieje?
Oczywiście, że wróciliśmy! Vacansoleil powrócił z wielkimi fanfarami pod koniec 2023 roku! Co prawda nasza firma w zeszłym roku ogłosiła upadłość, ale specjalistka od kempingów we Francji Maeva (z tej samej grupy co Center Parcs) kupiła nazwę Vacansoleil i część jej pracowników. Krótko mówiąc, wracamy do działania! W naszych nowych biurach w Westerhoven z niecierpliwością czekamy na kolejną pomoc w znalezieniu idealnego miejsca na wakacje na kempingu.
Strona wygląda inaczej. Dlaczego ?
Teraz, gdy maeva i Vacansoleil połączyły siły, oddział Vacansoleil przeszedł transformację. Ponieważ ciężko pracujemy nad nową witryną, na niektórych stronach mogą nadal pojawiać się automatyczne teksty. To tylko tymczasowe. Już niedługo ruszy zupełnie nowa strona, pełna inspiracji i uproszczonych funkcji wyszukiwania. Poza tym będziesz mieć większy wybór niż wcześniej. Do tego czasu możesz po prostu bezproblemowo wyszukiwać i rezerwować w bieżącej witrynie. Wkrótce powitamy Cię w nowym środowisku!
Jak się z Tobą skontaktować?
Oczywiście zawsze możesz się z nami skontaktować. Nasza nowa obsługa klienta jest już dostępna i chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Potrzebujesz więcej informacji na temat kempingu? Masz pytanie dotyczące Vacansoleil? Nie wahaj się dłużej i odbierz telefon. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30–19:30, w sobotę w godzinach 9:00–17:00 oraz w niedzielę w godzinach 10:00–17:00.
Przejęcie Vacansoleil. Czy nadal mogę zarezerwować u Was wakacje?
Oczywiście ! Zawsze możesz spokojnie zarezerwować u nas wakacje na kempingu. Vacansoleil dzięki maeva zyskał nowego właściciela, ale nadal będziemy działać pod tą samą zaufaną nazwą: Vacansoleil. Ten nowy rozwój pozwala nam poszerzyć nasze możliwości i zaoferować najlepsze możliwe wrażenia z wakacji, wciąż z tą samą pasją i gwarantowaną jakością, jakiej oczekujesz od nas od 55 lat. Tak więc w 2024 roku nadal jesteśmy gotowi spełnić Twoje wakacyjne pragnienia. Rezerwuj spokojnie, a my zaoferujemy Ci najlepsze możliwe wakacje na kempingu!
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat współpracy Vacansoleil i Maeva?
Więc spójrz tutaj
Kto kupił Vacansoleil?
Vacansoleil zostało przejęte przez maeva, internetowe biuro podróży Grupy Pierre & Vacances – Center Parcs, w październiku 2023 r. Jest to sytuacja korzystna dla Vacansoleil i dla Ciebie, jako entuzjasty biwakowania. Maeva to znana marka wakacyjna we Francji, posiadająca prawdziwą pasję i wiedzę na temat wakacji na kempingu. Oprócz wynajmu zakwaterowania i apartamentów, maeva oferuje ponad 1300 kempingów na własnej platformie internetowej. Co roku ponad pół miliona osób rezerwuje wakacje w Maeva. Teraz, gdy Vacansoleil i Maeva połączyły siły, będziesz mógł skorzystać z jeszcze szerszego wyboru wakacyjnych atrakcji i jeszcze większej liczby opcji.
Chcesz dowiedzieć się więcej o współpracy Vacansoleil i Maeva?
Więc spójrz tutaj
Kim jest maeva?
Maeva to internetowe biuro podróży Grupy Pierre & Vacances – Center Parcs i od października 2023 r. właściciel Vacansoleil. Maeva jest pionierem wakacji i oferuje bardzo szeroki wybór obiektów do wynajęcia, w tym 1300 kempingów, na jednej platformie. Co roku ponad pół miliona osób rezerwuje wakacje w Maeva. Przykładowo Maeva posiada własne pola namiotowe, które stanowią ponad 60% rezerwacji w sezonie letnim. Co roku na stronie internetowej maeva dokonuje się 140 000 rezerwacji. Ponadto Maeva angażuje się w transformację ekologiczną w sektorze wynajmu wakacyjnego. W 2017 roku firma maeva uruchomiła program franczyzowy „Camps maeva”, w którym zrzeszone są już 44 kempingi.
Chcesz dowiedzieć się więcej o współpracy Vacansoleil i Maeva?
Więc spójrz tutaj
Co się zmieni po przejęciu Vacansoleil?
Dla Was, jako entuzjastów biwakowania, wszystko pozostanie takie samo. Duża liczba kempingów w atrakcyjnych cenach, a także nasza zaufana obsługa pozostaną takie same, jakich od nas oczekujesz. Dodatkowo ciężko pracujemy nad nową stroną internetową, która jeszcze bardziej ułatwi rezerwację wakacji. W najbliższej przyszłości możesz spodziewać się optymalizacji, takich jak inteligentna funkcja wyszukiwania i poszerzenia oferty naszych kempingów. Mamy nadzieję, że zapewnimy Państwu jeszcze lepsze wrażenia z wakacji.
Co to jest APST i na czym polega gwarancja?
APST oznacza Stowarzyszenie Solidarność Turystyki Profesjonalnej. Ta renomowana organizacja zapewnia gwarancje finansowe i wsparcie, jeśli organizacja turystyczna napotka problemy. Jeżeli biuro podróży, w którym dokonałeś rezerwacji, nie jest w stanie obsłużyć wycieczki, APST gwarantuje, że nadal będziesz mógł odbyć tę samą podróż w innym stowarzyszonym biurze podróży. Zajmą się wakacjami. Jeżeli nie jest to możliwe, APST gwarantuje zwrot pieniędzy.
Przeczytaj tutaj, aby uzyskać więcej informacji.
Dlaczego Vacansoleil jest członkiem APST?
Wierzymy, że ważne jest, abyś rezerwował wakacje z całkowitym spokojem i pewnością siebie. Ponieważ w 2023 roku Vacansoleil stało się częścią francuskiej grupy Pierre et Vacances-Center Parcs (i jest zarządzane przez internetowego organizatora wycieczek maeva-La France du Nord au Sud), dokonując rezerwacji u nas, automatycznie korzystasz z ubezpieczenia APST. Nie ma znaczenia, że jest to organizacja francuska.