Aller au contenu









Masz pytanie?

Często Zadawane Pytania
Mój pobyt
Zapłata
Zarządzaj moją rezerwacją
Anulowanie
Nawiguj w witrynie
Korzyści lojalnościowe
Jak mogę zmodyfikować swoją rezerwację?
Oferujemy kilka metod płatności, wybór należy do Ciebie!
- Karta bankowa: bezpośrednio na bezpiecznej stronie lub telefonicznie z doradcą klienta
- Paypal: na bezpiecznej stronie - pamiętaj, że musisz zapłacić za pobyt w całości, bez depozytu.
- Przelew: patrz sekcja „opłać rezerwację przelewem bankowym”
- Czeki bankowe (+18 euro): Opłaty za usługi wzrosły o 18 euro. Należy pamiętać, że w przypadku płatności za wycenę rezerwacja zostanie zablokowana dopiero po otrzymaniu wyceny. W terminie krótszym niż 15 dni od rozpoczęcia pobytu czeki bankowe nie będą akceptowane.
- Bony wakacyjne (ANCV) / Bony podarunkowe (Shot grupowy, bilety komplementy, Cadhoc) (+ 18 euro) Dodatkowe opłaty za usługę dla tej metody płatności, oprócz kwoty opłaty początkowej : Akceptujemy bony wakacyjne lub prezenty w formie czeków do maksymalnej kwoty w wysokości 70% całkowitej kwoty pobytu. Jeśli do wylotu pozostało więcej niż miesiąc, najpierw poprosimy Cię o wpłatę 30% zaliczki w celu zabezpieczenia rezerwacji. W takim przypadku radzimy Państwu wpłacić kaucję na przykład kartą kredytową i przesłać nam bony wakacyjne na pokrycie pozostałej kwoty (które muszą dotrzeć do nas na miesiąc przed wyjazdem).
- ANCV Connect : bezpośrednio na bezpiecznej stronie lub telefonicznie z doradcą klienta. W przeciwieństwie do czeków ANCV, całą kwotę za pobyt można opłacić w ANCV Connect bez dodatkowych kosztów. Należy pamiętać, że jeśli ANCV connect nie pokrywa całej kwoty pobytu, pozostałą część należy uiścić kartą kredytową.

Jeśli jest to wyjazd za mniej niż miesiąc, poprosimy Cię o dokonanie pełnej płatności w celu zablokowania rezerwacji. Możesz jednak zapłacić całą kwotę na przykład kartą kredytową, a następnie przesłać nam bony wakacyjne. Automatycznie ponownie zasilimy Twoją kartę bankową kwotą przesłaną w ramach bonów wakacyjnych (pomniejszoną o koszty przetwarzania poczty) za Twoją rezerwację w ciągu maksymalnie 2 miesięcy.
Prześlij wymaganą kwotę na adres:
maeva.com, Francja z północy na południe - Serwis rezerwacji - 11 rue de Cambrai - 75019 Paryż

W celu uzyskania dalszych informacji na temat pobytu nasi Doradcy Wakacyjny pozostają do Państwa dyspozycji od poniedziałku do soboty w godzinach 9:30 - 19:30.
To bardzo proste: dostęp do Konta Podróżnego można uzyskać ze strony głównej serwisu lub klikając tutaj .
Aby się zidentyfikować, wystarczy podać swój adres e-mail i hasło utworzone podczas tworzenia konta.
Jeśli nie pamiętasz hasła, po prostu kliknij zapomniane hasło i gotowe!
Możesz zgłosić prośbę o modyfikację, logując się na swoje Konto Podróżnego i klikając sekcję „Zmień lub anuluj pobyt”, aby napisać swoją prośbę.
Twoja rezerwacja może zostać zmodyfikowana w zależności od dostępności. Za zmianę terminu, wynajmu lub rodzaju noclegu zostanie pobrana opłata ryczałtowa w wysokości 40 euro. Jeśli modyfikacja wiąże się z opłatami za anulowanie pobieranymi przez naszego gospodarza, możesz zostać obciążony tymi kosztami.
Jakie są możliwe godziny przyjazdu?
O jakie dokumenty będę proszony po przyjeździe?
Bez problemu ! Opcje takie jak krzesełko dla dziecka, łóżeczko dla dziecka, telewizor... jeśli nie są automatycznie częścią usługi, należy zamówić w pensjonacie.
W tym celu możesz zapisać swoje życzenie w przeznaczonym do tego białym polu na stronie potwierdzenia zamówienia. Jeśli już sfinalizowałeś rezerwację, prześlij nam swoją prośbę e-mailem, podając numer pliku i nazwę, pod którą została zarejestrowana. Następnie wyślemy go do naszego partnera hostingowego.
Jeśli Twój kupon wymiany jest już dostępny na Twoim Koncie Podróżnika, możesz również skontaktować się bezpośrednio z naszym partnerem hostingowym, którego dane kontaktowe widnieją na dokumencie.
Po przybyciu na miejsce recepcja obiektu poprosi Cię o „kupon wymiany” (zwany także „kuponem” lub „dokumentem podróży”). Dokument ten zawiera podsumowanie wszystkich informacji związanych z Twoim pobytem: dane kontaktowe Twojego zakwaterowania, godziny przyjazdu, informacje o miejscu docelowym wakacji itp.

Kupon wymiany można pobrać z konta podróżnego/przestrzeni na moim koncie kilka dni po uregulowaniu salda pobytu. Zostaniesz poinformowany e-mailem.

UWAGA: aby mieć dostęp do rezerwacji po przyjeździe, należy przedstawić kupon wymiany.

Aby wydrukować kupon wymiany, po prostu przejdź do swojego konta podróżnego dostępnego na stronie głównej maeva.com. Możesz zidentyfikować się za pomocą adresu e-mail i hasła utworzonego podczas rejestracji. Następnie uzyskasz dostęp do podsumowania swojego pliku. Następnie wybierz opcję „Wydrukuj mój kupon”. Pojawia się to przy użyciu aplikacji Acrobat Reader, wystarczy rozpocząć drukowanie.

W razie trudności z pobraniem vouchera nasi Doradcy Wakacyjni pozostają do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30 - 19:30 oraz w sobotę w godzinach 14:00 - 19:00.
01 81 80 25 43.

Miłego pobytu i nie wahaj się podzielić swoimi pamiątkowymi zdjęciami w sieci z #maevacom!
I rozumiemy Cię! :)
Zachęcamy do zapisania swoich życzeń w przeznaczonym do tego białym polu na stronie potwierdzenia zamówienia. Jeśli już sfinalizowałeś swoje zamówienie, wyślij nam swoją prośbę e-mailem na adres infos@maeva.com, podając numer pliku i nazwę, pod którą został on zarejestrowany. Następnie wyślemy go do naszego partnera hostingowego.

UWAGA: apartamenty przydzielane są przez rezydencje. W tych warunkach nie możemy zagwarantować w 100%, że Twoja prośba zostanie spełniona. Jednak nasi partnerzy hostingowi zawsze dokładają wszelkich starań, aby spełnić Twoje oczekiwania!
To jest to, co radzimy Ci zrobić, ale zależy to od obiektu, w którym dokonałeś rezerwacji.
Na większości kempingów i wypożyczalni „maeva Home” nie musisz już udawać się do recepcji, aby odebrać klucze ani płacić podatku turystycznego!
Dzięki wstępnemu odprawie w 100% online wszystkie te formalności mogą odbyć się online, a klucze będą na Ciebie czekać bezpośrednio w wynajmowanym mieszkaniu. W przypadku wymeldowania dostępna jest również bezkontaktowa dostawa kluczy.
Informacje te są dostępne na Twoim „kunecie wymiany”.
Dokument ten zawiera podsumowanie wszystkich informacji związanych z Twoim pobytem. Znajdziesz tu dane kontaktowe swojego obiektu noclegowego, mapę dojazdu i wiele informacji o Twojej destynacji wakacyjnej.

Kupon wymiany można pobrać z Konta podróżnego kilka dni po uregulowaniu salda pobytu. Zostaniesz poinformowany e-mailem.

UWAGA: Nie podajemy danych kontaktowych naszych obiektów wakacyjnych przed dokonaniem płatności pozostałej części pobytu.
Twój mały towarzysz również ma prawo do zmiany scenerii! Na naszej stronie często znajdziesz kryterium: zwierzęta akceptowane. Będziesz mieć wówczas dostęp do ponad 15 000 obiektów wakacyjnych, które są „przyjazne zwierzętom”!

Przepraszamy za chomika Chouquette, jedynymi zwierzętami dozwolonymi w obiektach wypoczynkowych są psy i koty - z wyjątkiem kategorii niebezpiecznych i które można trzymać na smyczy.
Przyjmowanie zwierząt często podlega dodatkowej opłacie dziennej, którą należy uiścić na miejscu. Odpowiada to dokładniejszemu sprzątaniu w celu na przykład usunięcia włosów... Liczba naszych czworonożnych przyjaciół jest ograniczona do 1 na kwaterę i po przyjeździe należy przedstawić aktualną książeczkę szczepień.
Ponosisz odpowiedzialność cywilną. Rex musi zatem towarzyszyć Ci przez cały dzień i nie może zostawać sam w wynajmowanym obiekcie. Mimo wszystko... dla niego też to wakacje!
Abyś został przyjęty w jak najlepszych warunkach, pamiętaj o zaznaczeniu przy rezerwacji, że przyjeżdżasz z Rexem, Feliksem lub Miną... w końcu ze swoim zwierzęciem.

Aby pobyt był spokojny, nasz partner, Fundacja 30 Milionów Przyjaciół, przygotowała listę kontrolną pełną wskazówek dotyczących spokojnego podróżowania oraz cennych porad, które można znaleźć na stronie: www.nosvacancesentreamis.com/
W większości przypadków przyjazdy mają miejsce między 17:00 a 19:00, co daje zespołom na miejscu czas na przygotowanie zakwaterowania po wyjeździe poprzednich urlopowiczów.
W przypadku późniejszego przyjazdu lub w inny dzień niż sobota, możesz z kilkudniowym wyprzedzeniem skontaktować się z obiektem pod numerem podanym na voucherze, aby go powiadomić i ustalić z nim warunki odbioru kluczy.
To zależy od zakwaterowania!
Informacje te pojawiają się w opisie Twojego zakwaterowania na Twoim Koncie Podróżnika (w sekcji: Dowiedz się więcej) dostępnym ze strony głównej. Jeśli wypożyczenie pościeli jest opcjonalne, możesz przywieźć własne lub zapłacić za tę usługę dodatkowo.
Na Twoim voucherze, dokumencie zawierającym wszystkie informacje dotyczące Twojego pobytu, znajdziesz godziny otwarcia recepcji w dniu Twojego przyjazdu, a także numer telefonu do Twojego zakwaterowania. Koniecznie skontaktuj się z nimi, aby poinformować ich o opóźnieniu i przewidywanym czasie przyjazdu, a następnie przekażą Ci dokładne instrukcje dotyczące odbioru kluczy do Twojego zakwaterowania.
Za każdy pobyt we Francji i Hiszpanii należy opłacić podatek turystyczny w wysokości od 0,2 euro do 2 euro za dobę i osobę. W zależności od gminy kwota tego podatku może wynosić zero lub być obniżona w przypadku dzieci poniżej 13 roku życia. Kwota ta jest wymagana od Ciebie po przybyciu do miejsca zakwaterowania.
Kaucję za apartament należy również wpłacić w recepcji zakwaterowania po przyjeździe. Jej kwota widnieje na voucherze. Czasami opłaty (woda, prąd) należy uiszczać według stanu licznika lub według stałej stawki, w tym przypadku jest to określone na kuponie.
I to wszystko !
Miłego pobytu i nie wahaj się podzielić z nami swoimi zdjęciami w mediach społecznościowych!
Za każdy pobyt we Francji i Hiszpanii należy opłacić podatek turystyczny w wysokości od 0,2 euro do 2 euro za dobę i osobę. W zależności od gminy kwota tego podatku może wynosić zero lub być obniżona w przypadku dzieci poniżej 13 roku życia. Kwota ta jest wymagana od Ciebie po przybyciu do miejsca zakwaterowania.
Kaucję za apartament należy również wpłacić w recepcji zakwaterowania po przyjeździe. Jej kwota widnieje na voucherze. Czasami opłaty (woda, prąd) należy uiszczać według stanu licznika lub według stałej stawki, w tym przypadku jest to określone na kuponie.
I to wszystko !
Miłego pobytu i nie wahaj się podzielić z nami swoimi zdjęciami w mediach społecznościowych!
Oferujemy kilka metod płatności, wybór należy do Ciebie!
- Karta bankowa: bezpośrednio na bezpiecznej stronie lub telefonicznie z doradcą klienta
- Paypal: na bezpiecznej stronie - pamiętaj, że musisz zapłacić za pobyt w całości, bez depozytu.
- Przelew: patrz sekcja „opłać rezerwację przelewem bankowym”
- Czeki bankowe (+18 euro): Opłaty za usługi wzrosły o 18 euro. Należy pamiętać, że w przypadku płatności za wycenę rezerwacja zostanie zablokowana dopiero po otrzymaniu wyceny. W terminie krótszym niż 15 dni od rozpoczęcia pobytu czeki bankowe nie będą akceptowane.
- Bony wakacyjne (ANCV) / Bony podarunkowe (Shot grupowy, bilety komplementy, Cadhoc) (+ 18 euro) Dodatkowe opłaty za usługę dla tej metody płatności, oprócz kwoty opłaty początkowej : Akceptujemy bony wakacyjne lub prezenty w formie czeków do maksymalnej kwoty w wysokości 70% całkowitej kwoty pobytu. Jeśli do wylotu pozostało więcej niż miesiąc, najpierw poprosimy Cię o wpłatę 30% zaliczki w celu zabezpieczenia rezerwacji. W takim przypadku radzimy Państwu wpłacić kaucję na przykład kartą kredytową i przesłać nam bony wakacyjne na pokrycie pozostałej kwoty (które muszą dotrzeć do nas na miesiąc przed wyjazdem).
- ANCV Connect : bezpośrednio na bezpiecznej stronie lub telefonicznie z doradcą klienta. W przeciwieństwie do czeków ANCV, całą kwotę za pobyt można opłacić w ANCV Connect bez dodatkowych kosztów. Należy pamiętać, że jeśli ANCV connect nie pokrywa całej kwoty pobytu, pozostałą część należy uiścić kartą kredytową.

Jeśli jest to wyjazd za mniej niż miesiąc, poprosimy Cię o dokonanie pełnej płatności w celu zablokowania rezerwacji. Możesz jednak zapłacić całą kwotę na przykład kartą kredytową, a następnie przesłać nam bony wakacyjne. Automatycznie ponownie zasilimy Twoją kartę bankową kwotą przesłaną w ramach bonów wakacyjnych (pomniejszoną o koszty przetwarzania poczty) za Twoją rezerwację w ciągu maksymalnie 2 miesięcy.
Prześlij wymaganą kwotę na adres:
maeva.com, Francja z północy na południe - Serwis rezerwacji - 11 rue de Cambrai - 75019 Paryż

W celu uzyskania dalszych informacji na temat pobytu nasi Doradcy Wakacyjny pozostają do Państwa dyspozycji od poniedziałku do soboty w godzinach 9:30 - 19:30.
Jak mogę zmodyfikować swoją rezerwację?
Jak uzyskać dostęp do mojego konta podróżnego?
Aby uzyskać dostęp do podsumowania rezerwacji, wystarczy zalogować się na swoje Konto Podróżnego, dostępne na stronie głównej naszej witryny internetowej. Dzięki temu będziesz miał dostęp do szczegółów zarezerwowanego pobytu, kwoty już zapłaconej, salda do zapłaty itp. Możesz także zarezerwować dodatkowe opcje lub wydrukować kupon wymiany.
Świetnie, zakochałeś się w którymś z naszych pobytów?! Niestety nie bierzemy żadnej opcji. Brane są pod uwagę wyłącznie rezerwacje z wpłatą kaucji w wysokości 30% kwoty wynajmu wraz z wysokością opłat eksploatacyjnych.
Aby mieć pewność, że wybrany przez Ciebie pobyt będzie udany, zalecamy wpłatę niezbędnej kaucji telefonicznie lub on-line w celu potwierdzenia rezerwacji.
Bierzesz głęboki oddech i dzwonisz do naszych Doradców Wakacyjnych (są dostępni od poniedziałku do soboty w godzinach 9:30-19:30). Znają dobrze nasze destynacje i są do Państwa dyspozycji, aby udzielić Państwu informacji oraz pomóc w wyborze i rezerwacji pobytu.
Możesz zgłosić prośbę o modyfikację, logując się na swoje Konto Podróżnego i klikając sekcję „Zmień lub anuluj pobyt”, aby napisać swoją prośbę.
Twoja rezerwacja może zostać zmodyfikowana w zależności od dostępności. Za zmianę terminu, wynajmu lub rodzaju noclegu zostanie pobrana opłata ryczałtowa w wysokości 40 euro. Jeśli modyfikacja wiąże się z opłatami za anulowanie pobieranymi przez naszego gospodarza, możesz zostać obciążony tymi kosztami.
Aby anulować rezerwację lub po prostu poznać warunki anulowania, wystarczy zalogować się na swoje konto podróżnego, kliknąć menu „Moje nadchodzące pobyty”, a następnie zakładkę „Anuluj mój pobyt”.
Należy pamiętać, że prośby o anulowanie rezerwacji nie można zarejestrować telefonicznie.
Doskonała wiadomość, a to oznacza, że zbliżają się wakacje!
Aby potwierdzić rezerwację, wystarczy wpłacić depozyt w wysokości 30% kwoty wynajmu wraz z kwotą opłat serwisowych i gwarancją anulowania (w razie potrzeby).
Na niecały miesiąc przed wyjazdem należy dokonać pełnej płatności za pobyt w celu potwierdzenia rezerwacji.
Po otrzymaniu płatności rezerwacja zostaje przekazana do wybranego obiektu noclegowego. Od tego momentu otrzymamy potwierdzenie dostępności zarezerwowanego noclegu tak szybko, jak to możliwe.
W bardzo rzadkim przypadku braku dostępności, anulujemy płatność i wrócimy do Ciebie, aby wspólnie poszukać innego noclegu dostosowanego do Twoich potrzeb. Jeśli pieniądze zostały już pobrane z Twojego konta i nie znaleziono zadowalającej alternatywy, Twoja karta zostanie natychmiast ponownie zasilona.
To bardzo proste: dostęp do Konta Podróżnego można uzyskać ze strony głównej serwisu lub klikając tutaj .
Aby się zidentyfikować, wystarczy podać swój adres e-mail i hasło utworzone podczas tworzenia konta.
Jeśli nie pamiętasz hasła, po prostu kliknij zapomniane hasło i gotowe!
Potrzebujemy Twoich danych kontaktowych, aby się z Tobą skontaktować, w żadnym wypadku nie będą one udostępniane osobom trzecim. Możesz zatem bez obaw je opuścić, radzimy to zrobić, gdyż może się zdarzyć, że będziemy musieli skontaktować się z Tobą przed Twoim przyjazdem.
Aby anulować rezerwację lub po prostu poznać warunki anulowania, wystarczy zalogować się na swoje konto podróżnego, kliknąć menu „Moje nadchodzące pobyty”, a następnie zakładkę „Anuluj mój pobyt”.
Należy pamiętać, że prośby o anulowanie rezerwacji nie można zarejestrować telefonicznie.
Dziękujemy za rezerwację :)
Gwarancję anulowania rezerwacji możesz wykupić wyłącznie podczas pierwszej rezerwacji. Nie można go subskrybować z mocą wsteczną do zamówienia. Całość należy uiścić w momencie dokonywania rezerwacji.
Wycena nie stanowi rezerwacji ani opcji i nie gwarantuje przyszłej dostępności wynajmu. Nie można od Ciebie żądać żadnej kwoty za wycenę.
Jeśli wybrałeś datę pobytu i nie możesz znaleźć wybranego kierunku, oznacza to, że w wybranym terminie nie mamy już wolnych miejsc w wybranym kierunku lub dla wybranej liczby osób. Możesz zresetować kryteria i powtórzyć wyszukiwanie, wybierając tylko miejsce docelowe.
Musiało być kilku z Was, którzy zakochali się w tym zakwaterowaniu! Ten komunikat pojawia się, gdy nie ma już żadnej dostępności i jest jeszcze zbyt niedawno (kilka minut), aby wyświetlacz mógł uwzględnić modyfikację.
Ten komunikat jest wyświetlany dla Twojego bezpieczeństwa, abyś nie doznał żadnych rozczarowań.
Ale nie panikuj, na naszej stronie mamy mnóstwo innych świetnych obiektów noclegowych!
To bardzo proste, po uwzględnieniu każdego nowego kryterium pozostałe kryteria wyświetlają się tylko wtedy, gdy dostępna jest dostępność odpowiadająca poprzedniemu kryterium. Dlatego radzimy Ci najpierw wybrać najważniejsze dla Ciebie kryterium (np. data lokalizacji lub budżet).
Dopracowujesz go w miarę upływu czasu i ostatecznie znajdujesz dokładnie taki pobyt, który Ci odpowiada. Wszystkie kryteria nie muszą być wypełniane, jeśli nie masz szczególnych wymagań co do rodzaju pobytu, nie ma potrzeby wypełniania tego pola, dzięki temu nie wykluczysz pobytów, które by Ci odpowiadały.
Przykład: Chcę wyjechać do prestiżowej rezydencji za mniej niż 500 euro.
Wypełniam pole „wybierz swój budżet” oraz pole „wybierz rodzaj noclegu”.

Wyszukiwanie odbywa się samodzielnie według tych kryteriów i podaje możliwe terminy wyjazdu w tej cenie w tego typu kwaterze, bez uwzględnienia liczby osób, regionu czy miejsca docelowego.
Oczywiście !
Aby zmienić język, nic prostszego nie może być. Przejdź na dół strony obok informacji prawnych i odkryj witrynę w języku francuskim, angielskim, hiszpańskim i holenderskim!
Świetnie, znalazłeś zakwaterowanie swoich marzeń!
Po wybraniu pobytu przejdź do kroku 2 swojego zamówienia zatytułowanego „Opcje i ubezpieczenie”. Na dole strony wpisz kod promocyjny, a następnie kliknij „OK”.
Jeśli wpisany kod promocyjny nie obowiązuje, pamiętaj o sprawdzeniu, czy kod został wpisany poprawnie, jego data ważności i kwalifikowalność ;)