Koronawirus

Pytania i Odpowiedzi dotyczące koronawirusa i rezerwacji wakacyjnych

Ostatnia aktualizacja: 3 kwietnia , 2020

W Vacansoleil na  bieżąco przyglądamy się rozwojowi sytuacji związanej z koronawirusem (COVID-19). Bezpieczeństwo naszych Gości jak i pracowników jest dla nas priorytetem, dlatego śledzimy doniesienia i komunikaty rządowych agencji. 

Otrzymujemy bardzo wiele pytań o status założonych rezerwacji oraz ich realizację. Poniżej zamieszczamy listę najczęściej zadawanych pytań oraz odpowiedzi na nie.

Obecnie kontaktujemy się ze wszystkimi Klientami, którzy mają zaplanowane przyjazdy na kemping w ciągu najbliższych 4 tygodni.

Oczywiście pozostajemy do dyspozycji, chociaż pracujemy z domu. Można do nas dzwonić, można skorzystać z czatu oraz formularza kontaktowego. To dla nas czas wzmożonej pracy. Mamy bardzo dużo kontaktów przychodzących oraz bardzo wiele osób, z którymi to my próbujemy się skontaktować w związku ze zbliżającym się terminem pobytu. Stąd kontakt z nami może okazać się nieco trudniejszy, a na odpowiedź być może trzeba będzie zaczekać nieco dłużej. Prosimy o cierpliwość i zrozumienie oraz zapoznanie się z zamieszczonymi tu pytaniami i odpowiedziami

Informacje na tej stronie aktualizowane są regularnie. Data ostatniej aktualizacji: 3 kwietnia, 2020.

Gdzie można znaleźć najświeższe informacje na temat koronawirusa?

Na stronie internetowej Głównego Inspektoratu Sanitarnego, w sekcji Aktualności na bieżąco publikowane są informacje na temat koronawirusa (COVID-19).

Gdzie można znaleźć ostrzeżenia dotyczące podróży zagranicznych?

Na stronie internetowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych znajdują się informacje o różnych krajach. Tam też można znaleźć ostrzeżenia. Warto zwrócić uwagę, że ostrzeżenia dotyczą wyłącznie podróży w chwili obowiązywania ostrzeżenia.

Czy zostało wydane ostrzeżenie dotyczące okolicy, gdzie mam zarezerwowane wakacje?

Ministerstwo Spraw Zagranicznych wydało poniższy komunikat:

W związku z faktem, że na obecnym etapie rozwoju epidemii koronawirusa żadne miejsce na świecie nie jest wolne od ryzyka zakażenia się nim, a w niektórych regionach świata sytuacja zmienia się niezwykle dynamicznie, Ministerstwo Spraw Zagranicznych apeluje o unikanie wszelkich podróży zagranicznych, które nie są konieczne.

Z powodu koronawirusa, podróż do miejsca, gdzie mam rezerwację, nie jest możliwa. Co mam zrobić w takiej sytuacji?

W takiej sytuacji należy zaczekać na kontakt ze strony działu obsługi Vacansoleil. 

Obecnie kontaktujemy się ze wszystkimi osobami, które mają przyjazdy w ciągu najbliższych 4 tygodni.

Osoby te mogą bezpłatnie zmienić termin rezerwacji by zrealizować ją w późniejszym terminie w sezonie 2020. Jeśli to rozwiązanie nie będzie satysfakcjonujące, zaproponujemy Korona Voucher o wartości dotychczasowej wpłaty. 

Prosimy przeczytać pytanie: Czym jest Voucher Specjalny?

Czym jest Voucher Specjalny?

Jeśli z powodu koronawirusa rezerwacja zostaje anulowana, wystawimy bon podróżny (Voucher Specjalny) na kwotę wpłaconą za tę rezerwację. Bon ten pozwoli opłacić nową rezerwację w Vacansoleil w późniejszym, bezpiecznym terminie. Voucher Specjalny można wykorzystać w ciągu roku od  dnia, w którym pobyt miał się pierwotnie odbyć.

Voucher Specjalny to inicjatywa europejskich organizacji turystycznych, która ma na celu utrzymanie działalności firm w branży turystycznej w tej kryzysowej sytuacji. Rozwiązanie takie zostało również zaproponowane ostatnio przez polski rząd jako jeden z zapisów w Tarczy Antykryzysowej. 

Kemping, na którym mam rezerwację nie otworzy się w terminie. Co mam zrobić w takiej sytuacji?

W sytuacji gdy z powodu konsekwencji koronawirusa kemping nie zostanie otwarty na czas, konsultanci Vacansoleil będą kontaktować się ze wszystkimi osobami, których ta sytuacja dotyczy. W terminie między 2 a 4 tygodnie przed planowanym przyjazdem.

Co jeśli mój przyjazd jest w terminie późniejszym niż za 4 tygodnie a ja mimo wszystko chcę anulować rezerwację?

Każdy Klient na prawo do anulowania rezerwacji w każdym czasie. Jednak w takiej sytuacji anulacja nie będzie bezpłatna. Zgodnie z Warunkami Rezerwacji Vacansoleil, naliczone zostaną koszty anulacji obowiązujące w chwili anulacji. Wysokość kosztów określona jest w Warunkach.

Wyszukaj i zarezerwuj

Wybierz preferencje

Kraj
Region
Wybierz termin
Data przyjazdu Data wyjazdu

Ilość dni wcześniej lub później:

Uczestnicy
  • Dorośli
  • Dzieci
  • Zwierzęta

Wybierz kryteria wyszukiwania:

Więcej filtrów