Najczęściej Zadawane Pytania

Najczęściej Zadawane Pytania - Opłaty

Czy mogę dokonać płatności w ratach?

Płatność można uiścić w dwóch ratach. Pierwsza rata to koszt pokrywający 20% od kosztów wynajmu przy rezerwacjach dokonanych do 30 listopada lub  30% kosztów wynajmu dla rezerwacji założonych od 1 grudnia, opłatę rezerwacyjną oraz ubezpieczenie. Jeśli wykupiono także ubezpieczenie od kosztów rezygnacji będzie ono skalkulowane wraz z pierwszą ratą.

W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Oferujemy kilka możliwości. Płatność kartą (Visa lub Mastercard), przelew bezpośredni poprzez serwis Przelewy24 lub tradycyjny przelew. Dane do przelewu tradycyjnego wysyłane są wraz z potwierdzeniem rezerwacji. Płatności pierwszej raty należy dokonać na podany numer konta w terminie wskazanym w harmonogramie płatności.

Kiedy muszę dokonać płatności drugiej raty?

Kolejna płatność powinna zostać dokonana około 8 tygodni przed datą przyjazdu. Przy rezerwacji poniżej 9 tygodni przed terminem przyjazdu, całkowita płatność powinna zostać dokonana w jednej części. Płatności można dokonać przelewem internetowym, przelewem bankowym lub na poczcie.

Czy otrzymam potwierdzenie zaksięgowania mojej płatności?

Nie, kontaktujemy się jedynie w przypadku braku jej otrzymania.