Po wakacjach

Najczęściej Zadawane Pytania - Po wakacjach

W jaki sposób mogę podzielić się moimi uwagami i doświadczeniami z odwiedzonego kempingu?

Po powrocie z wakacji otrzymasz od nas krótką ankietę dotyczącą Twojej oceny pobytu na kempingu. Będzie nam niezmiernie miło, jeśli wypełnisz ją. W ten sposób możemy w dalszym ciągu ulepszać nasze oferty oraz dać informację zwrotną naszym partnerom na kempingu  Twój komentarz może również być pomocny dla innych osób planujących wakacyjne wyjazdy na kemping. 

W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?

Robimy wszystko co możliwe, by Twoje wakacje były beztroskie i wybieramy kempingi ze szczególną dbałością o ich standard. Skupiamy się na dobrej obsłudze, zarówno przed, w trakcie, jak i po wakacjach. Dzięki Twoim uwagom nasza oferta może być ulepszana. Jeśli chcesz zgłosić reklamację, pamiętaj, by zrobić to jeszcze na kempingu podczas pobytu. W ten sposób możemy zareagować natychmiastowo i mamy szansę na szybkie rozwiązanie problemu. Jeśli dane rozwiązanie nie spełniło Twoich oczekiwań, skontaktuj się z nami. Wszelkie uwagi lub reklamacje możesz kierować na adres mailowy
pl-aftersales@vacansoleil.com lub listem poleconym na adres: Vacansoleil Sp. z o.o., ul. Tomasza Zana 1, 20-601 Lublin.