Najczęściej Zadawane Pytania

Najczęściej Zadawane Pytania - Po powrocie

Czy nowy katalog Vacansoleil zostanie do mnie automatycznie wysłany?

Wraz z sezonem 2017 podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu drukowania katalogu Vacansoleil. Pełna i aktualna oferta dostępna jest na naszej stronie internetowej.

Przedmioty zagubione

Jeżeli zagubiliście lub zostawiliście jakiś przedmiot podczas wakacje, radzimy skontaktować się z biurem Vacansoleil w ciągu tygodnia od powrotu. Aby ułatwić odnalezienie przedmiotu zapytamy o jego szczegóły jak marka, nazwa produktu, kolor, rozmiar, itp.

Gdzie mogę skierować ewentualne pytania lub uwagi dotyczące wakacji?

Po powrocie z wakacji otrzymasz z Vacansoleil maila z ankietą, w której będziesz mógł wyrazić swoją opinię dotyczącą pobytu. Możesz również zawsze do nas zadzwonić.

Czy można już zakładać rezerwacje na przyszły rok?

Tak, istnieje możliwość dokonywania rezerwacji na przyszłoroczny wypoczynek.

Co jeśli daty wakacji nie są dostępne online?
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego, pomożemy w rezerwacji terminu. Można tez poprosić o pomoc korzystając z formularza kontaktowego na stronie internetowej.

Co jeśli interesujący Cię termin dostępny jest online, jednak nie są podane ceny?
W takim przypadku wciąż możesz dokonać rezerwacji, zaś kwota zaliczki wynosić będzie 400 zł od zakwaterowania. W momencie kiedy ceny zostaną potwierdzone, otrzymasz od nas dokumenty. W ciągu 5 dni należy podjąć decyzję o podtrzymaniu lub skasowaniu rezerwacji. Jeśli zdecydujesz się podtrzymać rezerwację, kwota zaliczki zostanie odjęta od kwoty całkowitej. Jeśli podejmiesz decyzję o skasowaniu, zwrócimy wpłacone 400 zł na podany numer konta.

Co jeśli interesujący Cię termin dostępny jest online z podanymi cenami?
W takim przypadku nie zastanawiaj się długo i rezerwuj. W ciągu tygodnia należy dokonać płatności pierwszej raty (odpowiednio 20% lub 30% kosztów wynajmu + opłata rezerwacyjna). Na 6 tygodni przed datą przyjazdu na kemping przypada termin płatności drugiej raty.